Cambler

Objawy i diagnoza

Prawda o triglicerydów

Triglicerydy są najczęstszym rodzajem tłuszczu w organizmie. Jeśli masz już przetestowane we krwi cholesterolu, również powinny mieć swój wynik triglicerydów. Dowiedz się, co twój wynik triglicerydów ujawnia się o swoje zdrowie ›

8 prostych sposobów, aby dodać ruch do dnia

Siedzisz teraz? Jeśli tak, możesz być podnoszenie swoich trójglicerydów i obniżenie średniej długości życia.

Badania montażowa jest udowodnienie, że lenistwo jest rzeczywiście jednym z siedmiu grzechów głównych. W szczególności, więcej czasu spędzasz siedząc na tyłach, tym wyższy poziom trójglicerydów i innych czynników ryzyka związanych z chorobami serca, cukrzycą, a, um, śmiertelność.

Stand up dla niższych triglicerydów ›

Czynniki ryzyka dla wysokich trójglicerydów

Wiele czynników zwiększa ryzyko zachorowania na wysoki poziom triglicerydów. Dobrą wiadomością jest to, że kilka jest w całości lub częściowo w ramach kontroli. Zmieniając swoje zachowanie, może być w stanie zmniejszyć ryzyko.

Otyłość - określenie nadmiaru tkanki tłuszczowej - ma duży wpływ na trójglicerydy. Ryzyko jest szczególnie duże w przypadku przeprowadzenia dodatkowych kilogramów w pasie. Jest otyłych często idzie w parze z brakiem ruchu. Ale niezależnie od masy ciała, brak aktywności fizycznej zwiększa ryzyko problemów triglicerydów.

Nadmierne alkohol - więcej niż dwa drinki dziennie dla mężczyzn i jeden drink dla kobiet - jest związane z wysokim poziomem trójglicerydów, jak również. Inne czynniki stylu życia, które mogą odgrywać rolę m.in. palenie papierosów, a w niektórych osób, diety bogatego w węglowodany.

Istnieją jeszcze dwa czynniki ryzyka, które trzeba znać ›