Cambler

Pobyt dopasowanie gdy masz wyzwanie dla zdrowia

Pracy, gdy masz poważne problemy ze zdrowiem lub choroby może być trudne. Ale dla większości ludzi, którzy mają problemy zdrowotne, może poprawić ich wykonywania rokowanie i samopoczucie.

Ćwiczenia mogą odgrywać ważną rolę w radzeniu sobie z lub odzyskać wyzwanie dla zdrowia lub wypadku. Aktywność fizyczna może pomóc zwiększyć wytrzymałość, siłę, elastyczność, równowagi i koordynacji, a także złagodzić ból i poprawić sen i nastawienie psychiczne.

Pewne wytyczne powinny być spełnione, aby upewnić się, że program ćwiczeń jest pomocny. Twój lekarz będzie oferować konkretne propozycje, których należy przestrzegać, podobnie jak instruktor fitness lub trenera, który rozwija program dla Ciebie.

Odpowiedni program

Idealnie, jeśli Twój schemat powinien przejść z jednego, który wymaga stosunkowo niewiele wysiłku, aby ten, który jest bardziej wymagający, ale właściwe.

Instruktor powinien zapewnić zmianę ćwiczenia, w razie potrzeby, specyficzne dla danej choroby. Każdy profesjonalny siłownia pracy z powinien mieć doświadczenie lub szkolenie w pracy z osobami z problemem zdrowotnym.

Instruktor powinien przeprowadzić szczegółowe oceny, takie jak zakres-of-motion sercowo testy i badania, by zapewnić bezpieczne tętno podczas zajęć aerobowych. Informacje te powinny być wykorzystywane do ustalenia celów i zaprojektować bezpieczne, skuteczne schematu treningu.

Artretyzm

Program o umiarkowanej aktywności fizycznej może zrównoważyć ból i sztywność stawów. Elastyczność i zakres-of-motion ćwiczenia mogą być wykonywane codziennie, tak długo, jak nie spiesz się i nie rozciąga się do punktu bólu lub dyskomfortu.

W zależności od nasilenia zapalenia stawów, może być w stanie zrobić nieobciążające ćwiczenia aerobowe trzy lub więcej razy w tygodniu. Spacery, pływanie i jazda na rowerze to dobry wybór. Pamiętaj, aby zakończyć każdy trening z delikatne rozciąganie.

Astma

Większość osób z astmą korzystają z jakiejś formy aktywności fizycznej. Ważne jest, aby mieć swojego lekarza OK przed rozpoczęciem programu ćwiczeń, bo może trzeba brać leki, które pomogą Ci kontrolować chorobę.

Astma sypmptoms podczas ćwiczeń może rozwinąć się pomimo wstępnej obróbki i mogą czasami być bardziej surowe niż oczekiwano.

Unikać wykonywania w zanieczyszczonym powietrzu, w bardzo niskich temperaturach, lub gdy przeżywa przeziębienia, i nie spieszyć przez rozgrzewkę i cool-down-rozszerzenie ich może zapobiegać atakom astmy, które występują w trakcie i bezpośrednio po treningu.

Cukrzycy typu 2

Regularne ćwiczenia mogą pomóc ludziom z cukrzycą kontrolować poziom glukozy. To może pomóc im schudnąć i poprawić napięcie mięśni i siły, z których każdy zwiększa skuteczność insuliny.

Niskiej intensywności spacery, aerobik i jazda na rowerze są dobre opcje. Zalecane są również ćwiczenia elastyczności i trening siłowy. Diabetycy muszą monitorować stężenie glukozy przed i po treningu, aby zobaczyć, jak oni reagować na różne działania w celu uniknięcia hipoglikemii (nienormalnie niski poziom cukru we krwi).

Choroba serca

Wiele osób z chorobami serca mogą korzystać z zmodyfikowanym programem ćwiczeń, jeśli się konkretnych wytycznych i instrukcji z ich opieki zdrowotnej przed ich wykonywania.

Jest to niezbędne, aby monitorować intensywność ćwiczeń ściśle i pozostać w strefie rytmu serca zgodnie z zaleceniami służby zdrowia. Nie przemęczać ani wykonywać do punktu bólu w klatce piersiowej lub dławica piersiowa. W przypadku wystąpienia bólu w klatce piersiowej podczas wysiłku, należy zadzwonić pod numer 911.