Cambler

Dieta nakazów i zakazów dla middle-of-the-night bezsenność

Tak wiele aspektów życia codziennego, w tym, co jesz i pijesz, odgrywają rolę w tym, czy wystąpić środkowy-of-the-night bezsenność. Utrzymanie pewne strategie na uwadze, jak go o dzień może prowadzić do bardziej spokojny sen w nocy. Rozważ to idź do przewodnika, aby pomóc w podjęciu szybkich i łatwych decyzji z jednego posiłku do następnego.

Czy zaplanować ostatni posiłek lub przekąskę około trzech godzin przed snem. Pomoże to uniknąć poczucia, że ​​jest pełna, kiedy leżysz. Będzie ona również pomóc w zapobieganiu napady głodu, które może utrzymać się w nocy.

Nie pij alkoholu przed snem. Chociaż może to powodować senność, może uniemożliwić dotarcie do głębszych faz snu. Możesz być również bardziej prawdopodobne, aby obudzić w nocy, ponieważ skutki alkoholu mijać.

Czy spróbuj jeść kilka mniejszych, bardziej częste posiłki w ciągu dnia. Z czasem, to pomoże zmniejszyć nocnych apetyt na niezdrowej żywności, takich jak chipsy i lody, które mogą zakłócać sen.

Nie pij kofeiny w godzinach popołudniowych. To może trwać nawet do ośmiu godzin, aby usunąć pobudzający z organizmu. Należy pamiętać, że kawa nie jest tylko napój, który zawiera kofeinę, niektóre herbaty, cola i czekolada też.

Pij dużo wody przez cały dzień, ale unikać spożywania płynów około dwie godziny przed pójściem do łóżka. Jest to szczególnie przydatne dla osób z oddawanie moczu w nocy-potrzebą oddania moczu kilka razy na dobę.

Nie jeść ciężkich posiłków przed snem. Duże posiłki mogą powodować niestrawność, które mogą zakłócać sen.

Główne dania na wynos

  • Co jeść i pić w ciągu dnia może mieć wpływ, jak spać w nocy.

  • Inteligentne wskazówki dla lepszego snu obejmują nie ciężkich posiłków lub picia alkoholu przed pójściem spać.

  • Nie pij kofeiny w godzinach popołudniowych, i unikać spożywania płynów około dwie godziny, zanim uderzył w worek.