Cambler

Linki biznesowe stress-Busters

Podróży służbowych jest, z definicji, stresujące. Opóźnienia mogą oznaczać nieudanego spotkania. Loty mogą być w dziwnych godzinach. Pod koniec dnia pracy, nie iść do domu, ale do pokoju w hotelu.

Można złagodzić stres podróży poprzez przyjęcie zdrowej postawy i budowy czasu prywatnego do harmonogramu, doradza Bill Tulin, prawnik z San Francisco, a mistrzowie pływak, który często podróżuje. Jest także współautorem Podróży Fitness: czuję się lepiej, lepsze wyniki na drodze.

Wypłat za włączenie wellness w swoich planach podróży obejmuje ulepszony fizyczne samopoczucie, sprawność umysłową i lepszą wydajność pracy.

Poniższe wskazówki mogą pomóc w zmniejszeniu stresu podróży:

  • Unikaj lotów z przesiadkami, maksymalne czasy podróży i zatłoczonych lotniskach. Weź nonstop loty w miarę możliwości unikać layovers i zmniejszyć szanse na opóźnionych lub odwołanych lotów. Podobnie uniknąć podróży w poniedziałki i piątki i lotów, które odchodzą lub przyjeżdżają od 7 do 9 rano i 4 i godzina dziewiętnasta

  • Zaplanować więcej czasu, aby się tam dostać. "Jeśli poza miastem posiedzenie zaplanowano na 10 rano, nie złapać lot wizytę na 9 rano," Tulin mówi. "Zamiast tego, daj sobie dużo czasu, aby wypożyczyć samochód i zrobić go na spotkanie."

  • Poćwiczyć przed podróżą. "Doing 15 - trening do 20 minut na dzień opuszczenia może pomóc Ci się zrelaksować i uzyskać kształt do rygorów drogi," Tulin mówi. "Lepszy kształt jesteś w przed wyjazdem, będziesz czuć się lepiej, gdy Cię nie ma."

  • Przyjęcie zdrowej postawy. Nie ma sensu martwić się o rzeczy, których nie można kontrolować, np. opóźnienia lotu lub odwołanych lotów. "Gdy coś pójdzie nie tak, należy przyjąć czas, aby nadrobić zaległości w czytaniu lub innej pracy," Tulin mówi. "Aby użyć postój lotniska twórczo, spędzić czas kontemplując jeden z celów swojego życia i sposobów burzy mózgów, aby go osiągnąć."

  • Praktykować głębokie oddychanie. "Biorąc trzy powolne, głębokie oddechy może obniżyć tętno przez pięć uderzeń na minutę i pomaga się zrelaksować i radzić sobie z bardzo stresującej sytuacji," Tulin mówi.

  • Poświęć trochę czasu dla siebie. Planowanie z wyprzedzeniem, aby zobaczyć przyjaciół na kolację lub lunch podczas podróży do odległego miasta. Poczytać książkę cieszyć zamiast majtek roboczych w godzinach wieczornych. Słuchać muzyki, a nie sprzedaży taśm podczas jazdy.

  • Tworzenie prywatnego podróży mantrę. Pochodzić z pozytywnym zdaniu, które pomogą Ci radzić sobie ze stresem w tranzycie. Na przykład: powtórzenie frazy "Jestem gdzie mam być", może pomóc się zrelaksować, gdy sytuacja poza kontrolą rozwija.

Przeżyj swoje miejsce

Jednak podróży - samolotem, samochodem, statkiem lub pociągiem - nie ma ucieczki dużo siedzi.

Aby uniknąć pleców, szyi i ból nóg, ćwiczyć dynamiczne posiedzenie - sposób siedzenia, które pozwala kości, zamiast mięśni i więzadeł, aby wspierać swoje ciało. Siedzieć w ten sposób: lekko łuk dolnej części pleców i rozłożyć ciężar równomiernie na Twoje kości miednicy. Nie krzyżuj nóg. Zachować swoje ramiona i brzuch zrelaksowany i lekko łuk szyi.

Wybierając samochód z wypożyczalni z regulowanym siedziskiem jest ważne, jeśli będziesz jazdy dużo. "Najprościej jest z siedzeniem samochodu, który ma regulację mocy Użytkowników sześć-way, więc można dopasować fotel do przodu, do tyłu, w górę iw dół, a także regulacji nachylenia oparcia," Tulin mówi. "Jest w stanie określić najlepszą pozycję dla Ciebie miejsce ma kluczowe znaczenie dla wygody."