Cambler

Tajemnice sukcesu odchudzania

Większość dietetyków odzyskać wagi tracą w ciągu pięciu lat. Ale mogą uniknąć ten sposób, stopniowo zmieniając ich nawyków ćwiczeń.

Twoje podejście do odchudzania należy wprowadzić zmiany można utrzymać się do końca swojego życia, zgodnie z National Institute of Diabetes i przewodu i Chorób Nerek (NIDDK).

Można oczekiwać, aby przejść przez trzy odrębne fazy, jak dieta i ćwiczenia nowe nawyki zakorzenić i zdrowsze zaczyna się wyłaniać.

Oto, jak utrzymać się na torze przez co faza od twojej decyzji, aby schudnąć, aby po osiągnięciu swoich celów.

Faza pierwsza: entuzjazm i szybka utrata masy ciała

Na początku diety, utrata masy ciała wydaje się być szybki, bo to głównie masa wody, nie tłuszczu. Entuzjazm również wydaje się być na cały czas wysokie, co może spowodować, że niektóre dietetyków próbować rev stawek odchudzania przez undereating. To ostatecznie prowadzi do binging, które mogą zniweczyć twoje wysiłki.

Należy dążyć do planu żywienia, który pozwala stracić około pół kilograma do dwóch funtów tygodniowo. Według NIDDK, pół funta do dwóch funtów tygodniowo jest bezpieczne tempo utraty masy ciała. Oznacza to jedzenie od 300 do 500 kalorii dziennie mniej niż to, co trzeba, aby utrzymać obecną wagę.

Aby uzyskać kalorii bazowego, prowadzić rejestr żywności na tydzień, ale nie zmieniają swoje nawyki żywieniowe. Następnie analizujemy zapisy do porównania liczby kalorii jesteś konsumentami, co należy spożywać, aby osiągnąć swój cel wagi.

Gdy cel jest codziennie kalorii na uwadze, rozpocząć prowadzenie cotygodniowych rekordy żywności dla pięciu z siedmiu dni i ograniczenie kalorii stopniowo, aż osiągniesz swój dzienny cel kalorii.

Faza druga: niecierpliwość i powolne odchudzanie

Przez środkowej fazie diety, nowe nawyki zaczną czuć się bardziej komfortowo. Jednak współczynnik utraty wagi będzie spowalniać, jak twoje ciało zmian składu.

Możesz czuć frustrację w tym momencie. Można poczuć się jak jesteś wprowadzenie w tym samym nakładzie pracy zrobiłeś na początku, ale nie dostaję te same nagrody. Kilka tygodni można schudnąć, kilka tygodni nie może.

W tym czasie stara, być przygotowanym na odgadnięcie myśli takie jak "jest to naprawdę warto?" i urok starych, nie tak zdrowe nawyki.

Aby utrzymać się na torze, zwiększyć tempo utraty wagi poprzez wykonywanie. Powoli pracować do 60 minut ćwiczeń aerobowych dziennie, pięć razy w tygodniu, dodając, ćwiczenia wzmacniające mięśnie na dwa dni. Przed rozpoczęciem programu ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem.

Faza trzecia: niedowierzanie i urok starych nawyków

Końcowa faza diety jest początkiem najtrudniejszych części trasy-konserwacji. Teraz, nowe nawyki żywieniowe są ustalane i wiesz najlepszą formułę diety i ćwiczeń dla Ciebie.

Nie zdziw się jednak, jeśli uważasz, że twój sukces jest niepewny. Jak radzić sobie z okolicznościowym poślizgu jest prawdziwa różnica pomiędzy utraty wagi dla dobra i uzyskanie go z powrotem.

Po overindulge, spróbuj wrócić do regularnego odżywiania i wykonywania rutynowych następnego dnia. Jeść zdrowo i regularne ćwiczenia są kluczem do sukcesu.