Cambler

Fakt utraty wagi i fikcja

Nie trzeba daleko szukać, aby znaleźć porady diety. To jest tak blisko, jak przeglądarki sieci Web, lokalnej księgarni, albo tego czasopisma pop kultury można przejrzał. Ale jak dokładne są informacje? Kilka rad dieta jest po prostu źle, a niektóre mogą być niebezpieczne dla zdrowia.

Oto bliższe spojrzenie na kilku fikcji odchudzających pływających wokół tam, dzięki uprzejmości kontrolę wagi Sieci Informacji, część Narodowych Instytutów Zdrowia.

Przechodzącej moda

Fikcja: Fad diety pracować dla trwałej utraty wagi.

Fakt: Fad diety nie są najlepszym sposobem, aby schudnąć i utrzymać ją. Fad diety często obiecują szybką utratę wagi lub powiedzieć, aby wyciąć niektórych pokarmów z diety. Możesz schudnąć najpierw na jednej z tych diet. Ale diety, które ściśle ograniczają kalorie lub wyborów żywieniowych są trudne do naśladowania. Większość ludzi szybko opon z nich, wrócić do swojego starego sposobu odżywiania, i odzyskać utracone wagi.

Fad diety również są niezdrowe, ponieważ rzadko dostarczyć wszystkich składników odżywczych organizm potrzebuje.

Zamiast: Skup się na stopniową utratę-a waga pół kilograma do dwóch funtów tygodniowo. Najlepszym sposobem na to jest do wyboru zdrowej żywności, jeść umiarkowane porcje, i dodać do aktywności fizycznej do codziennej rutyny.

Nieodebrane posiłki

Fikcja: Pomijanie posiłków jest dobrym sposobem, aby schudnąć.

Fakt: Ludzie, którzy jeść śniadania i zjeść mniej razy w ciągu dnia wydają się być cięższe od ludzi, którzy jedzą zdrowe śniadanie. Może to być dlatego, że ludzie, którzy opuszczaj posiłków czują się bardziej głodny później i jeść więcej niż normalnie przy obiedzie i wieczorem.

Zamiast: Jedz małe posiłki w ciągu dnia, które obejmują wiele zdrowych, niskotłuszczowych, niskokalorycznych pokarmów.

Posiłków

Fikcja: Jedzenie po 8 pm powoduje przyrost masy ciała.

Fakt: To nie ma znaczenia o jakiej porze dnia można zjeść. To jest to, co i ile jeść i jak dużo aktywności fizycznej można uzyskać w ciągu całego dnia, że ​​ustalenia, czy można zyskać, stracić lub utrzymać wagę. Bez względu na to, kiedy jesz, twój organizm będzie przechowywać dodatkowych kalorii w postaci tłuszczu.

Zamiast: Jeśli chcesz mieć przekąskę przed snem, że najpierw o tym, jak wiele kalorii jadłem tego dnia. Następnie rozważyć zdrowe, promujące sen przekąska, np. szklankę chudego mleka, kawałek owocu lub zwykłego kubka niskotłuszczowego lub beztłuszczowe jogurty.