Cambler

O wysokie ciśnienie krwi

Wysokie ciśnienie krwi lub nadciśnienie, to choroba, która nie może powodować żadnych zauważalnych objawów lat. Wysokie ciśnienie krwi lub nadciśnienie, to choroba, która nie może powodować żadnych zauważalnych objawów lat. Po sprawdzeniu ciśnienia krwi jest jedynym sposobem, aby wiedzieć, czy jest wysoka.

Jednak, nadciśnienie nieleczone mogą prowadzić do poważnych chorób, takich jak choroba wieńcowa, zawał serca, udar mózgu i niewydolność nerek, według Europejskiego Stowarzyszenia Serca (AHA).

Zmiany w diecie i stylu życia mogą być na tyle kontrolować lekko podwyższone ciśnienie krwi. Lekarz może przepisać leki ciśnienie krwi i stylu życia zmiany, jeśli ciśnienie krwi jest umiarkowanie surowo wysokie.

AHA mówi następujące wybory stylu życia może pomóc obniżyć ciśnienie krwi.

Nie palę

Wdychania dymu papierosowego pobudza serce, co bije szybciej. Zwęża się również naczynia krwionośne, powodując ciśnienie krwi wzrośnie czasowo. Palenie jest głównym czynnikiem ryzyka chorób serca, co prowadzi do stwardnienia tętnic i zawałów serca.

Utrzymać zdrową wagę

Badania wykazały, ludzie, którzy schudnąć również obniżyć ciśnienie krwi. Schudnąć bezpiecznie, jeść mniej żywności o wysokiej zawartości tłuszczu i kalorii i zwiększenie aktywności fizycznej.

Regularnie ćwiczyć

Regularne ćwiczenia aerobowe tonizuje swoje serce, naczynia krwionośne i mięśnie i utrzymuje niskie ciśnienie krwi. Przed rozpoczęciem schematu ćwiczeń, jeśli masz wysokie ciśnienie krwi, skonsultować się z lekarzem.

Dowiedz się, jak radzić sobie ze stresem

Stres może chwilowo podnieść ciśnienie krwi, ale nie jest przyczyną przewlekłego wysokiego ciśnienia krwi. Medytować, słuchać taśm zarządzania stresem czy ćwiczenia relaksacyjne codziennie.

Pić umiarkowanie

Jeśli pijesz alkohol, rób to tylko z umiarem. Ciężkie, regularne spożywanie alkoholu może zwiększyć ciśnienie krwi dramatycznie. Eksperci zalecają nie więcej niż dwa drinki dziennie dla mężczyzny i jeden drink dziennie dla kobiet.

Zdrowe odżywianie i ograniczyć spożycie soli

Dieta DASH lub dietetyczne podejścia do zatrzymania nadciśnienie tętnicze, jest skuteczny plan odżywiania, który został pokazany w celu obniżenia ciśnienia krwi. To nie wymaga specjalnych środków spożywczych, zamiast tego zaleca pewną liczbę porcji z różnych grup żywności - warzywa, owoce, mleko bez tłuszczu lub o niskiej zawartości tłuszczu, produkty pełnoziarniste, ryby, drób, fasola, nasiona, i orzechy. Wzywa także do ograniczenia cukru, tłuszczów i czerwonego mięsa, a dla zmniejszenia soli (sodu) wlotu do 2300 miligramów (mg), co stanowi około 1 łyżeczka soli kuchennej lub 1500 mg (dwie trzecie łyżeczki soli kuchennej) na dobę. Po diecie DASH i utrzymanie spożycia soli do 1500 mg na dobę wykazał największą korzyść dla obniżenia ciśnienia krwi u osób z wysokim ciśnieniem krwi. Zalecenia 2010 r. przez amerykański Departament Rolnictwa powiedzieć większość ludzi powinny ograniczyć spożycie sodu do mniej niż 2300 mg na dobę. Zalecana dzienna dawka to 1500 mg sodu na ludzi afrykańskich i dla osób, które już z rozpoznanym nadciśnieniem tętniczym, cukrzycą lub przewlekłą chorobą nerek, a także osoby fizyczne w wieku 51 i starszych.

Przyjmowania leku

Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami, jeśli lekarz przepisze leki ciśnienie krwi:

  • Weź wszystkie swoje leki zgodnie z zaleceniami lekarza.

  • Weź tabletki o tej samej porze każdego dnia.

  • Nie wolno pominąć swoje pigułki, bo mają skutki uboczne i nie wierzę, ciśnienie krwi jest wysoki. Zadzwoń do lekarza, aby omówić swoje obawy.

  • Napełniać swoje recepty, zanim skończy się czas.

  • Nie należy przerywać stosowania leku, ponieważ ciśnienie krwi testuje normalne. To normalne, bo bierzesz leki.