Cambler

Ćwiczenia, które pomogą zapobiec urazów sportowych

Najczęstszą przyczyną obrażeń podczas uruchamiania ćwiczenia jest zbyt daleko, zbyt szybko, zbyt szybko.

"Trzeba doprowadzić powoli wzdłuż ciała", mówi Allan M. Levy, MD, lekarz dla drużyny New York Giants z National Football League i współautor The Sports Injury Handbook.

Możesz to zrobić przez odpowiednio przygotowuje się do swoich zajęć sportowych. Twoje treningi powinny zawierać rozgrzewki; rozciąganie, diseaseing lub wzmacniającą ćwiczeń oraz stopniowego ochładzania, a następnie bardziej rozciąganie.

Zaczyna się

Podczas rozgrzewki, delikatnie ciepłych włókien mięśniowych poprzez zwiększenie temperatury ciała. To przygotowuje mięśnie i łagodzi ból stawów po treningu. Spróbuj spacery, jogging lub pedałowania na rowerze stacjonarnym - wszystko, podwyższona temperatura ciała co najmniej 2 stopnie lub powoduje cię złamać potu.

Poniższe wskazówki dotyczące treningu pomoże Ci uniknąć urazów w poszczególnych dyscyplinach sportowych.

Mądry pieszy

Walking jest jednym z najlepszych ćwiczeń, ponieważ oferuje korzyści przydatności bieganie bez zużycia na kolana i stawy. Ale ze względu na powtarzalność tego sportu, chodziki czasami cierpi urazy niższego ciała, takich jak nadużywanie łuku i ból pięty, stres złamań nogi, shin i kolano biegacza.

Te wskazówki pomogą zmniejszyć ryzyko urazów sportowych dla:

  • Nosić obuwie odpowiednie na spacery.

  • Jeśli masz płaskostopie, dodać wsporniki łuku do butów.

  • Nie należy zwiększać długość lub intensywność treningu o ponad 10 procent w tygodniu.

Bieg w prawo

Jeden z trzech zawodników będzie kontuzjowany w tym roku ze względu na charakter wytrzymałego sportu.

Te wskazówki pomogą zapobiec urazom:

  • Rozgrzewka przez jogging powoli aż złamać pot, a następnie zatrzymać i rozprostować. Czy całkowite rozciągnięcie ciała, ale skupić się na dolnej części ciała się przez dolną część pleców.

  • Ostygnie i rozciągnąć prawidłowo.

  • Wybierz buty, które pochłaniają wstrząsy i stabilizują stopę.

  • Nie uruchamiaj przez ból. "Większość biegaczy naciskać zbyt mocno i nie słuchać ich organów," Dr Levy mówi. "Każdy czuje się źle pierwszej mili. Ale jeśli czujesz się gorzej w trakcie drugiego kilometra, być może nadszedł czas, aby wrócić do domu."

Avid aerobik

Aerobiku prowadzone są w klasach, więc trzeba dostosować tempo ćwiczeń, aby dopasować ustawienia grupowego. Może to powodować problemy nadmiernego wysiłku, jeśli znajdziesz się w złym poziomie klasy.

Oto sposoby, aby zapobiec urazom:

  • Ćwiczenia w zakładzie, który oferuje różne poziomy klasowe i instruktorów.

  • Wybierz niewielki wpływ aerobik.

  • Spróbować aerobic wody, która jest mniejsza drażniące dla stawów.

  • Zainwestuj w dobrą parę butów lub aerobik cross-szkoleniowych.

Tenis i badminton

Nagrzewa się nieprawidłowo i ponad-podkreślając, stawów i mięśni to najczęstsze przyczyny, plecy i kolana, łokcie poniesione przez urazy zawodników rakieta-sportowych.

Oto sposoby, aby zapobiec urazom:

  • Rozgrzewka z jakiegoś lekkiego joggingu i woleja z partnerem.

  • Czy ćwiczenia na wzmocnienie mięśni i ścięgien w przedramieniu, które pomogą Ci wytrzymać wpływ piłki na tle rakiety.

  • Wybierz buty wykonane w tenisa; powinny one boczne paski stabilizujące, stabilizator pięty i podeszwy gumowe z piłką obrotu z przodu.

Superior narty

Większość urazów narciarskich obejmować kolana i nogi.

Te wskazówki, aby zapobiec urazom:

  • Czy ćwiczenia wzmacniające w czasie poza sezonem. Skoncentruj się na mięsień czworogłowy uda, mięśnie nóg, które absorbują wstrząsy uderzeń i potentatów.

  • Sprawdź swój ekwipunek każdego roku do zapewnienia wiązania narciarskie są prawidłowo ustawione.

  • Zacznij od łatwych stoków i tras narciarskich w twoich granicach.

Zamykając treningu

Rozciąganie po treningu zmniejsza dolegliwości mięśni i pozwala później ciało i mięśni na wyciszenie.