Cambler

Przetrwać biura polityki

Polityka biurowych obejmują nie tylko hierarchię dowodzenia w firmach, ale także ludzie używają taktyk manipulacyjnych być mocniejszy w pracy.

Oto kilka przykładów:

  • Twój współpracownik próbuje wziąć kredyt za innowacyjny pomysł.

  • Twój szef próbuje podważyć sukces.

  • Twój przełożony nie będzie umieścić ważny problem na porządku obrad personel.

Polityka Biuro dręczy prawie wszyscy, ale niektórzy ludzie są w stanie zarządzać, ponieważ mają odpowiednią Czapkę i umiejętności rozwiązywania problemów.

Poniższa radzenia sobie i umiejętności rozwiązywania problemów mogą pomóc poprawić większość sytuacji politycznych.

Oceny sytuacji

Jeśli współpracownika bad-usta ty lub obwinia cię za coś, co nie jest twoja wina, zadaj sobie pytanie: "Co naprawdę jestem zdenerwowany?"

Może być bardziej zdenerwowany, bo można było się patrzeć niekompetentny do swojego szefa, niż jesteś, co się właściwie stało.

Twój szef nie widział się z dobrej pracy, jednak, więc dać mu trochę punktów za to, że w stanie zobaczyć przez osobę, która chce osłabić cię.

Pobierz nową perspektywę

Kiedy kolega mówi coś nieprawdziwego o ciebie, to łatwo zakładać najgorsze.

Ale nie może być inny powód, dla zachowania. Czy człowiek zły dzień? Czy coś się dzieje w pracy lub w swoim życiu osobistym, który powodował wiele napięć? Dowiedziałeś się czegoś od sytuacji, która może Ci pomóc w przyszłości?

Odpowietrznik

Chociaż nie jest odpowietrzenie rozwiązywanie problemów, uzyskiwanie rzeczy od piersi może uspokoić nerwy i puszczania pary może pomóc widzieć rzeczy wyraźniej.

Uwaga: Aby uniknąć reperkusji, może być najlepiej do odbytu do kogoś poza pracą.

Upewnij się, niech osoba wie z góry, że jesteś po prostu odpowietrzenie, więc człowiek nie myśli on lub ona musi rozwiązać problem.

Po prostu zapytać: "Czy mogę mieć pięć minut swojego czasu, aby porozmawiać o sytuacji w pracy? Nie chcę, aby cokolwiek zrobić. Wystarczy słuchać mnie pomoże mi zrozumieć rzeczy. "

Raz możesz jasno myśleć o prawdziwym dylematem, można podjąć pewne działania, aby go rozwiązać, próbując następujące.

Być bezpośrednie

Jeśli jest sytuacja z udziałem innego pracownika, można rozwiązać bezpośrednio z niego. Wiele razy ludzie nie są świadomi, jak ich zachowanie wpływa na innych. Jeśli rozwiązania sytuacji w pozytywny sposób, prawdopodobnie, aby uzyskać pozytywne rezultaty.

Po pierwsze, mówi: "Jest coś, co chciałbym z tobą porozmawiać na temat. Gdy będzie to wygodne dla Ciebie, aby spotkać się ze mną? "Spróbuj wybrać położenie neutralne, np. restauracji czy pokoju socjalnym pracowników.

Kiedy spotykają się, po prostu stwierdzić, co człowiek zrobił, jak na Ciebie wpłynęło i to, co chcesz mu zrobić.

Jeśli zrobisz to dobrze, będzie upominał się w sposób, który pozwoli innym osobom zachować twarz, a dlatego, że odezwał się, że sytuacja nie może się powtórzyć.

Skorzystaj z pomocy

Jeśli ktoś podważa cię, możesz poczuć się jak narzekają na zasoby ludzkie (HR) Manager. Czyniąc to jednak, to chyba wybór ostateczności.

Jednym ze sposobów, aby zwrócić się do pracowników HR jest prosić o pomoc opracowania strategii w celu rozwiązania sytuacji hipotetycznej.

Korzystanie z tych Czapkę i umiejętności rozwiązywania problemów, będziesz w stanie lepiej poradzić sobie z irytujących zachowań manipulacyjnych i towarzyszące polityce biurowych. Są szanse, że jesteś dużo bardziej wydajny niż myślisz, że jesteś w zdolność do rozwiązywania problemów w miejscu pracy.