Cambler

Niskotłuszczowe grill: gotowanie, jak pyszne, jak to wygląda

To jest sezon na zewnątrz gotowania. Wiele produktów może być z grilla, w tym owoców. I eksperci żywienia mówią, grillowanie wykorzystuje zdrowe dla technik gotowania niskotłuszczowego, zdrowego stylu życia - zwłaszcza w porównaniu z smażenia.

To nie znaczy, że nie może się pogorszyć grill do tętnicy-zatkania kalorii ładunkiem posiłku. Aby tego uniknąć, należy wybrać właściwą żywność i przestrzegać kilku prostych zasad.

Co do grilla?

Dla tradycyjnego czerwonego mięsa, eksperci żywienia sugerują umiarkowany wielkości porcji: 4 uncji surowe lub 3 uncje gotowane. Wybierać chude kawałki polędwicy, które mają słowo lub rundę w ich nazwach, według Europejskiej Akademii Lekarzy Rodzinnych. Przyciąć żadnego tłuszczu na zewnątrz przed gotowaniem i odciąć żadnego tłuszczu wewnątrz przed jedzeniem.

Sprawdź "numery" dla mięsa mielonego. Poszukaj pakietów, które mają największy procent tkanki tłuszczowej do beztłuszczowej racji proc. Hamburgery są również okolicznościowe OK, jeśli używasz takich jak cięcie chudego rundzie ziemi, która jest leanest; następnie uchwyt lub mielona polędwica, mięso mielone, a następnie regularne. Sprawdzić mielonej wołowiny, który jest od 90 do 96 procent tłuszczu i ponownie, aby ograniczyć pasztecików ćwierć funta surowego, który jest 3 uncje gotowane.

Chudość kurczaka sprawia, że ​​popularne do grillowania - i nie musisz mieć skórę off aż po jej gotować. Zdejmowanie skóry przed jedzeniem eliminuje nadmiar tłuszczu, ale nie ma istotnych różnic w zawartości tłuszczu czy pozostawić skórę podczas gotowania lub go zdjąć. Pozostawiając skórę na znacznie dodać do zawartości wilgoci, więc kurczak nie będzie trudny lub suche.

Marynowane i grillowane ryby "steki", takie jak halibut i łosoś też są zdrowe menu pomysł. Możesz nawet grill kebobs ryb jeśli używasz mocno miąższu ryby.

Nie przesadzaj

Niektóre produkty z grilla może podnieść ryzyko niektórych nowotworów, według Europejskiego Instytutu Badań nad Rakiem. Wysokie ciepło wykorzystywane do grillowania substancje produkować tzw aminy heterocykliczne (niebezpiecznymi środkami chemicznymi) w czerwonym mięsie, drobiu i ryb. Tworzą się inna klasa substancji rakotwórczych, zwany wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA), gdy tłuszcz z mięsa, drobiu lub ryb kapie na rozżarzonych węglach lub kamienie. Substancje te osadzają się z powrotem na jedzenie przez dym i płomień-upy, które zaciemniają mięso z grilla.

Można podjąć kroki, aby zmniejszyć narażenie na te substancje. Oto kilka propozycji:

  • Użyj chude kawałki mięsa tak mało tłuszczu będzie kapać na węglach.

  • Użyj szczypce lub szpachelki, aby włączyć żywności na grill. Piercing mięso widelcem pozwala soki i tłuszcz do kroplówki i powodują płomień-upy.

  • Zagotuj, parowej lub skorzystać z kuchenki mikrofalowej, aby częściowo gotować drób i żeberka przed wprowadzeniem ich na krótko na grillu. Upewnij się, że przeniesienie żywności natychmiast z kuchenką mikrofalową z grillem.

  • Jeśli zwęglone sprawa nie tworzy się na mięso, usuń go przed jedzeniem.

  • Umieszczać folii aluminiowej między węglami i żywności do gotowania, aby utrzymać z dala od dymu grill.

  • Pokroić mięso na małe porcje, żeby nie brać jak długo gotować. Kebaby dobrze.

Zdrowe marynaty

Tłuszcz nie jest niezbędnym składnikiem w marynacie lub grilla sos. Jest to kwas w cytryny, limonki, ananasy lub octu w zalewie, które tenderizes mięsa. Sprawdzić niskokaloryczne niskotłuszczowe lub sałatka opatrunków lub marynat, lub tworzyć własne, przy stosunku 3 do 1. octu do oleju.

Nie zapomnij o warzywa

Mięso, drób i ryby nie są jedynymi, pokarmy, które może zakończyć się na ruszcie. Włóż warzywa na grillu po marynowanie je i umieszczając je na szpikulce lub tacy grillowania. Można również zawinąć w folię warzywa z odrobiną sosu, bulionu lub octu.

Owoce także mogą być z powodzeniem grilla. Ciepła z grilla caramelizes cukru w ​​owocach, intensyfikacji smaku.