Cambler

Zaburzenia uczenia się

Czym jest zaburzenie uczenia się?

Zaburzenia uczenia się jest definiowana jako trudności w obszarze akademickim (czytanie, matematyka, lub pisemnej wypowiedzi). Zdolność dziecka do osiągnięcia w określonej dziedzinie akademickiej jest poniżej wartości oczekiwanej dla wieku dziecka, poziomu wykształcenia i poziomu inteligencji. Trudności doświadczane przez dziecko jest wystarczająco poważne, aby zakłócać osiągnięcia w nauce lub odpowiednich do wieku normalnych codziennych czynności. Około 2,7 miliona amerykańskich dzieci w szkołach publicznych są sklasyfikowane jako mające specyficzne trudności w uczeniu się i otrzymać jakieś specjalnego wsparcia edukacyjnego.

Zaburzenia uczenia się niekiedy trudności w uczeniu się lub szczególne trudności w uczeniu się. Większość dzieci z zaburzeniami uczenia się mieć normalną inteligencję. Rodzaje zaburzeń uczenia obejmują następujące:

  • Zaburzenia czytania (czasami nazywane dysleksja)

  • Zaburzenia matematyka

  • Zaburzenie ekspresji pisanej

Co powoduje zaburzenia w uczeniu się?

Uważa się, że zaburzenia uczenia występuje z powodu nieprawidłowości w układzie nerwowym, albo w strukturze mózgu lub funkcjonowania neuroprzekaźników. Różnica w układzie nerwowym powoduje dziecka z zaburzeniami uczenia się otrzymać, przetwarzać i przekazywać informacje w inny sposób.

Kogo dotyczy zaburzeń uczenia się?

Według amerykańskiego Departamentu Edukacji, ponad 6 procent dzieci w szkołach publicznych w USA (przedszkola do klasy 12), mają jakiś rodzaj nauki zaburzenia. Szacuje zaburzenia matematyka wpływa 1 procent dzieci w wieku szkolnym. Zaburzenia czytania są częstsze u dzieci rodziców, którzy doświadczyli zaburzeń uczenia. Chłopcy są bardziej narażone na zdiagnozowano zaburzenia czytania niż dziewcząt.

Predyspozycje genetyczne, problemy podczas ciąży, poród, lub wczesnym dzieciństwie, a także innych chorób ogólnych medycznych może być związana z powodu zaburzeń uczenia.

Jakie są objawy zaburzeń uczenia się?

Oto najczęstsze objawy zaburzeń uczenia. Jednak każde dziecko mogą wystąpić objawy inaczej. Objawy mogą obejmować:

  • Zaburzenie czytania. Zaburzenia czytania jest obecny, gdy dziecko czyta poniżej oczekiwanego poziomu podano jego / jej wieku, klasy w szkole, i inteligencja. Dzieci z zaburzeniami czytania czytać powoli i mają trudności ze zrozumieniem tego, co czytają. Mogą one mieć trudności z rozpoznawaniem tekstu i myli słowa, które wyglądają podobnie. Zaburzenia czytania jest czasami nazywane dysleksja.

  • Zaburzenia matematyka. Matematyka jest obecna zaburzenia, gdy dziecko ma problemy z umiejętności związanych z numerów, takich jak liczenie, kopiowanie numery poprawnie, dodawania i przenoszenia numerów, nauka tabliczki mnożenia, rozpoznając znaki matematyczne i rozumienie operacji matematycznych.

  • Zaburzenia wypowiedzi pisemnej. Zaburzenie ekspresji pisanej jest obecny, gdy dziecko ma problemy z umiejętności pisania, takich jak zrozumienie gramatyki i interpunkcji, ortografii, pkt organizacji lub tworzących pisemnej informacji. Często dzieci te mają także słabe umiejętności pisma.

Jak zdiagnozowano zaburzenia uczenia się?

Objawy zaburzeń uczenia się mogą być identyfikowane przez rodziców lub nauczycieli, gdy dziecko stale ma trudności z dowolny lub wszystkie z następujących czynności:

  • Czytanie, ortografia, pisanie, matematyka problemy lub ukończenie

  • Zrozumienie lub następujących kierunkach

  • Odróżnianie prawej od lewej

  • Odwrócenie liter lub cyfr (mylące "B" i "D" lub 12 i 21)

Kompleksowej oceny przez specjalistów edukacyjnych i zdrowotnych zawiera testy psychiczne i psychologiczne, edukacyjne, a także rozmowy z dzieckiem i rodzicami. Kompleksowa ocena wskazuje, czy dziecko ma zaburzenia uczenia się, a także mocne i słabe strony w nauce. Wyniki oceny są wykorzystywane w celu określenia potrzeb edukacyjnych, określić najlepsze umiejscowienie szkoły, określenie ewentualnej potrzeby leki, aby pomóc w distractibility lub nadpobudliwość, i określenie możliwych korzyści z dodatkowych terapii, takich jak terapia mowy lub psychoterapii rodzinnej, aby zmaksymalizować dziecka potencjał i jakość życia nauki.

Leczenie zaburzeń uczenia się

Specyficzne leczenie zaburzeń uczenia zostanie ustalona przez lekarza skoordynowanego wysiłku dziecka i specjalistów od zdrowia psychicznego i edukacyjnych w oparciu o:

  • Wiek dziecka, ogólnego stanu zdrowia i historii medycznej

  • Stopień zaburzenia

  • Typ zaburzenia

  • Dziecka tolerancji dla określonych leków lub terapii

  • Przewidywania dotyczące przebiegu zaburzeń

  • Twoja opinia lub preferencji

Zaburzenia uczenia się są uleczalne. Skoordynowane działania między rodzicami, nauczycielami i pracownikami służby zdrowia psychicznego stanowi podstawę zindywidualizowanych strategii leczenia, które mogą obejmować jednostki lub grupy naprawczych i / lub specjalne zajęcia lub zasobów.

Profilaktyka zaburzeń uczenia się

Środki zapobiegawcze, aby zmniejszyć częstość występowania zaburzeń uczenia się nie są znane w tym czasie. Jednak wczesne wykrywanie i interwencja może zmniejszyć nasilenie trudności naukowych i poprawy jakości życia doświadczają dzieci z zaburzeniami uczenia się.