Cambler

Jak kupować bezpieczne zabawki i zabawy

Jedną z rzeczy, o neatest bycia rodzicem jest to, że można dostać się do wybierać różnego rodzaju zabawy zabawki dla dzieci. Ale mimo, że odżywa w nas dziecko, to również powinno nam przypominać, że bez naszego dorosłego uznania, te radosne zabawki mogą stwarzać bardzo realne zagrożenie dla naszych dzieci.

Urazy związane z zabawkami wysyłać dziesiątki tysięcy dorosłych i dzieci do szpitala każdego roku. Większość urazów wystąpić, gdy rodzice dają swoim dzieciom zabawki przeznaczone dla starszej grupy wiekowej.

US Consumer Product Safety Komisja mówi dobre zabawki powinny być bezpieczne dla życia tego dziecka, dobrze zbudowane i trwałe, atrakcyjne i interesujące dla dziecka, dostosowane do możliwości fizycznych dziecka i nadaje się do psychicznego i społecznego rozwoju dziecka. Chociaż istnieje wiek zakresy podane na opakowaniach wielu zabawek, dzieci w tych przedziałach wiekowych różnią się zdolnościami i dojrzałości. Wziąć to pod uwagę przy wyborze prezentu.

Nonprofit grupa Safe Kids Worldwide doradza Ci zawsze nadzorować swoje dzieci, należy zachować ostrożność z tymi zabawkami:

  • Zabawki z długich łańcuchów

  • Zabawki z małych, wymiennych części, ostrych krawędzi lub punktów

  • Zabawki, które sprawiają, głośne dźwięki, jak Toy Guns i elektronicznych urządzeń muzycznych (odtwarzacze mp3)

  • Napędzane zabawki, w tym pocisków i rzutki

Więc co twarzy dzieciaka? Spróbuj niektóre z tych zabawek, odpowiednich do wieku:

  • Niemowlęta do 1-latków - kołdry działalności, wypchanych zwierząt, bez oczu i nosów przycisk, zabawki do kąpieli i piskliwy zabawki.

  • 1 do 2 lat - książki, klocki, zabawki fit-razem, bale, Push-Pull-i zabawki, zabawki walenie i kształt zabawki.

  • 2 do 5 lat - nietoksyczne materiały, książki, filmy, instrumenty muzyczne i zabawki na zewnątrz, takie jak stoiska baseball tee.

  • 5 do 9 lat - rowery, rzemiosło, liny skok, wrotki, sprzęt sportowy i odpowiednie urządzenia bezpieczeństwa, aby korzystać z rowerów, łyżew i sprzętu sportowego.

  • Lat 10 do 14 lat - komputery, mikroskopy, gry planszowe i sprzęt sportowy.