Cambler

Spójrz na zdrowej diety

Wydaje się, że wszyscy wiedzą, co zdrowa dieta jest-po prostu nie wydają się podążać jeden wiarygodny.

Zrozumienie powodów, dla których warto może pomóc dostać się na torze.

"Szanse są, dużo o tym, co stanowi zdrową dietę wiem, ale rozłączyć przychodzi kiedy nie umieścić swoją wiedzę do działania, aby to prawdziwe", mówi Marisa Moore, RD, rzeczniczka Atlancie dietetyczne dla Europejskiego Stowarzyszenie.

Zmiana starych nawyków nie jest łatwe, więc jeśli się jeszcze jeden lub dwa pozytywne zmiany w swoim wyborem żywności, powinieneś czuć się dobrze, co już osiągnięte.

Jeśli chcesz, aby jeszcze więcej ruchów w dobrym kierunku, Moore sugeruje podać następujące strategie spróbować.

Być pozytywne

Zmienić podejście z negatywny-co nie mogę jeść, aby pozytywny-co mogę jeść, aby moja dieta bardziej zdrowe.

Pomyśl o dodanie większej ilości owoców i warzyw, pełnoziarniste, chude białko i pokarmy niskotłuszczowe dziennik do planu posiłków.

Take małe kroki

"Ludzie, którzy starają się zrobić gruntownie zmienić swoje nawyki żywieniowe na raz stają się przytłoczony i będzie najprawdopodobniej spadnie cały starań," mówi Moore.

Zamiast zrobić jedną pozytywną zmianę w tygodniu, na przykład przełączanie z całości do 1 procent mleka jeden tydzień, a następnie przejrzeć następne. Po tym, zastąpić obwarzanek dla zwykłego pączka.

Moore sugeruje również niech każda zmiana diety zapoznać się przed przejściem do następnego.

Spójrz na to gdzie jesteś

Ocenić swoje nawyki żywieniowe poprzez prowadzenie dziennika żywności na siedem do 10 dni. To pomoże ci zobaczyć, jak zdrowa dieta jest aktualna i gdzie można dokonać zmian.

Na przykład, jeśli dziennik pokazuje masz hamburger i frytki na obiad trzy razy w tygodniu, należy rozważyć sałatkę z burger co najmniej raz w tygodniu.

"Gdy się przyzwyczaić do tego, zamówić sałatkę dwa razy w tygodniu," mówi Moore. "Dzięki tej zmianie sam jesteś zmniejszenie kalorii i tłuszczu i dodanie kilku zdrowych porcji warzyw dziennie."

Upewnij się, że wybory

Kiedy idziesz do jedzenia z przyjaciółmi lub rodziną, sugerują restauracji, gdzie wiesz, że możesz zamówić zdrowy posiłek.

"Większość restauracji fast-food i ekskluzywny łańcuchowe mają stron internetowych, które zapewniają kalorii i tłuszczu zawartość ich pozycji w menu," mówi Moore. "Robi rozeznanie w miejscach, które mają co najmniej kilka zdrowych opcji menu może pomóc zapewnić, twoje działania śledzić swoje intencje."

Wiedzieć, co motywuje

"Aby dowiedzieć się, trzeba zadać sobie pytanie, co jest dla Ciebie najważniejsze," mówi Moore. "Niektórzy ludzie chcą poprawić swoje zdrowie, aby mogli bawić się z dziećmi. Inni mogą być bardziej zainteresowani o zdrowych emeryturę, aby mogli podróżować i grać w golfa. "

Gdy już wiesz, z podstawowej motywacji, łatwiej będzie się trzymać z chęci jedzenia obniżonej zawartości tłuszczu, posiłki niższego cholesterolu.

"Innymi słowy, ta samowiedza daje dobry powód do zamawiania pieczonego kurczaka zamiast stek rib-eye", Moore dodaje. "I o pisemną listę swoich powodów chcą jeść zdrowiej i czytanie go, gdy czujesz się jak rezygnację, mogą pomóc utrzymać się na torze."

Nie śpiesz się

To trwa od czterech do sześciu tygodni nowego nawyku, aby zatrzymać uczucie nowe.

"Trudno uwierzyć, w pierwszym, ale w końcu dokonywanie zdrowych wyborów będzie drugą naturą dla Ciebie," mówi Moore. "I w tym momencie, to wiesz, że jedzenie zdrowsze, bo chcesz, a nie dlatego, że muszą."