Cambler

Nie połykać swoje emocje

Czy kiedykolwiek znajdziesz się w środku torby chipsów i zastanawiam się, jak się masz? Czy zderzenie z kolegą na myśli podróż odruchowym do naczynia ze słodyczami w recepcji? Czy jesteś tak zdeterminowany, aby być doskonały, że każdy upadek z piedestału wysyła prosto do kuchni?

Szczegóły mogą się różnić, ale wynik jest ten sam: Jedzenie przywiązany do naszych emocji tworzy wzór "Feel-zła", które jest trudne do złamania, przybiera na wadze, i sprawia, że ​​czujemy się gorzej.

Jedzenie jest łatwo dostać, to zawsze istnieje, i to szybko naprawić. Minusem jest to, że emocjonalne jedzenie wywołuje poczucia winy, ponieważ zazwyczaj wiąże się zbyt wiele nakładu, złych wyborów żywieniowych i poczucie braku kontroli.

W czasach, gdy zbyt wielu dorosłych waży za dużo, umieszczając je na ryzyko zabił problemów zdrowotnych, to mądry, aby odłączyć się od uczucia dyskomfortu emocjonalnego jedzenia. Krok pierwszy jest określenie wyzwalaczy, które cię w kłopoty., Która pomaga zarządzać nimi zamiast próbować chrupać je.

Złość

Złość jest jednym emocje, które odczuwa się tak silnie w jelitach to faktycznie może być mylnie interpretowane jako głód. Twój kolega zapomina ważną datę lub współpracownik bierze kredyt na swojej pracy. Następną rzeczą, wiesz, że jesteś głodny.

Skąd wiesz, że to nie gniew i głód? Przed gryza, spojrzeć w głąb siebie, spostrzeżenia, co czujesz, i zdecydować, że nie do przełknięcia przekąska. To umiejętności trzeba rozwijać. Jedzenie może modulować swoje emocje, może cię znieczulić. Ale musisz nauczyć się samodzielnego uspokoić, nie robiąc sobie krzywdy.

Niepokój

Jeśli jedyne co można wymyślić, gdy jesteś zestresowany jest do jedzenia, że ​​jest problem. O ulubione jedzenie w leczeniu jest w porządku, ale jeśli jest to zwykłe miejsce, trzeba znaleźć nowe sposoby pielęgnacji siebie.

To normalne, że czasami chce uspokoić się od jedzenia miskę makaronu lub lodami, ale przejść na linii, jeśli jest to jedyny sposób można myśleć o co sam czuje się lepiej.

Nuda

Emocjonalne jedzenie jest jedzenie, aby się czuć lepiej. Uczucia takie jak nuda może doprowadzić nas do poszukiwania szybką satysfakcję z wysokiej zawartości tłuszczu, cukru i produktów spożywczych o wysokiej kaloryczności. Gdy ludzie jedzą z powodów emocjonalnych, nie wydają się iść do owoców i warzyw. Zamiast tego używają komfortowych produktów, które zapewniają natychmiastowy wychowania.

Emocje nie mogą być rozwiązane, dopóki nie dowiemy się, co się je nam. Czy trzeba zmienić pracę? Czy potrzebujesz nowe hobby? Emocjonalne jedzenie jest efekt domina. Co trzeba wydobyć jest związek przyczynowo-skutkowy, który dostaje się w przed telewizorem uzbrojony cookies.

Samotność

Ludzie mogą używać jedzenia jako substytut relacji. Reklama zachęca do dalszych negatywnych zachowań żywieniowych. W rzeczywistości, to nie jest nadmiar żywności, które prowadzi do bardziej satysfakcjonującego i spełnionego życia - to relacje i dbanie o siebie.

Jeśli czuje się jak przejadanie problemu, te pytania: Czy wydatki dużo czasu z przyjaciółmi?, Który można udostępnić swój dzień? Robisz coś dla siebie co tydzień, że chodzi tylko o ciebie? Wiele reklam żywności na rynku jako zamiennik wszystko. Jedzenie nie może wypełnić emocjonalną pustkę.

Smutek

Wszyscy czują się smutne czasami, tak jak my wszyscy czują się inne emocje. Emocje nie muszą być szkodliwe, ale zachowania wynikające z emocji może być. Ustawienie się na przeciążenie emocjonalne mogą być pierwszym krokiem do przejadania się. Na przykład, jeśli skupić się na tym, co inni potrzebują na szkodę własnego samopoczucia, można ustawić się na emocjonującej powodzi, która obejmuje smutek lub depresję.

Ludzie pleasers może przejadać, ponieważ są one bardzo istotne z siebie, chcą zgody, i każdy inny samopoczucie jest ważniejsze niż ich własne. Jeśli nie dać sobie Twój powodu, przejadanie się sposobem pielęgnacji siebie poszedł amok.

Przepis na radzenie sobie

Każdy z nas czasem zjeść ze względów emocjonalnych. Problemy pojawiają się, gdy robi się nawykiem lub przeszkadza w życiu. Te umiejętności radzenia sobie z naszych ekspertów może pomóc oddzielić emocje od jedzenia.

  • Skonfigurować dziennik żywności i jedzenia, nawet na kilka dni. Pobierz mały, związany spirali notebooka i zapisać to, co jeść, kiedy jeść i jak się czujesz w tym czasie. Szukać związków między tym, co czujesz i co jesz. Im więcej wiesz, dlaczego jesteś nagle pełne i winny, tym bardziej będziesz w stanie go zatrzymać.

  • Zrób listę zdrowych działań w użyciu, gdy emocje cię w dół. Zadzwonić do znajomego, który słucha dobrze, napisać swoje najbardziej osobiste myśli, przeczytałem powieść ucieczki, pospacerować. Wszyscy potrzebujemy prywatnego sztuczek, gdy emocje stają się niewygodne.

  • Zrobić coś tylko dla siebie co tydzień. Bardziej pozytywne myślisz o sobie i swoim życiu, tym bardziej będziesz w stanie znieść trudne wydarzenia. Burnout może prowadzić do objadania się.

  • Bądź świadomy swojego negatywnego siebie mówić. Napisz, co mówisz do siebie. Potępiając sobie cały czas może być receptą na przejadanie się.

  • Jeśli czujesz się gotowy, aby złapać i zjeść, opóźnienie do 20 minut. Zadaj sobie pytanie, co czujesz i co zdrowe odpowiedzi możesz nim zarządzać. Zapamiętaj nowa odpowiedź nie jest łatwo już od jakiegoś czasu.

  • Jeśli nie można wyłączyć jedzenia odruch, zmienić menu. Wybierz żywności, które wymagają dużo żucia lub dotrzeć do gumy. Żucia może rozładować napięcie. Lub szukać niskokalorycznych pokarmów, takich jak marchew.

  • Nie stój i jeść. Umieścić żywności na talerzu i dokonać aktu jedzenia więcej betonu. To daje czas do racjonalnego myślenia i obejście, że oszołomiony pytanie: "Jak się tu znalazłem?"