Cambler

Gotować dla zdrowego serca

Wyobraź sobie talerz górujący ze świeżymi warzywami, dojrzałych pomidorów cherry, jasne pomarańczowe marchewki rozdrobnione i odrobiną nasion słonecznika. Brzmi zdrowe, prawda? Teraz obraz jest polane dressingiem pełnotłustego sera pleśniowego. Twoje usta mogą być podlewanie, ale prawdopodobnie są twoje tętnice zatykanie na myśl!

Jedzenia zdrowych posiłków jest ważne, ale tak robi mądrych wyborów o tym, jak je przygotować. Część dietę zdrowego serca za pomocą środków mocujących żywności o niskiej zawartości sodu, o niskiej zawartości tłuszczu i metod niskiego cholesterolu. Te wskazówki, aby Twoje posiłki zarówno smaczne i przyjazne serce:

  • Użyj opatrunki niskotłuszczowe lub beztłuszczowe i dipów do sałatek i warzyw. Sok z cytryny, sok z limonki, lub w jednym z wielu odmian octu może być pyszne.

  • Eksperymentuj z ziołami (np. oregano, tymianek, rozmaryn) i przypraw (takich jak gałka muszkatołowa, pieprz i papryka) zamiast soli. Świeży czosnek i imbir dodaje mnóstwo smaku, zbyt.

  • Najlepsze potrawy z niskiej zawartości tłuszczu lub beztłuszczowe śmietana lub jogurt, zamiast pełnej wersji lub masła tłuszcz. Spróbuj salsy na pieczone ziemniaki.

  • Zamiast zwykłych jaj, komercyjnie wykonane, cholesterolu substytut jajek. Możesz użyć substytutu w przepisach lub, dla każdego jaja, które nazywa się dla, korzystać z jednego jaja białego plus 2 łyżeczki nienasyconego oleju.

  • Piec, burda, grill, pary lub żywność mikrofalowe zamiast smażenia. Lub smażyć lub dusić na patelni nonstick niewiele lub nie używając sprayu lub bulion obniżonej sodu.

  • Umieść pieczenia mięsa na stojaku tak, że tłuszcz może spłynąć. Podlać z beztłuszczowej cieczy, takich jak wino lub sok pomidorowy.