Cambler

Korzystania z astmą

Kontroli astmy daje swobodę uczestniczenia w każdym sporcie lub działalności. I czy nie masz powysiłkową astmę, regularne ćwiczenia mogą pomóc poprawić swoje zdrowie. Więc nie pozostać na uboczu. Niektóre z końcami na tych stronach stosuje się do każdego, z lub bez astmy. Inne wskazówki mogą pomóc zapobiec korzystanie z wyzwalanie objawów. Pamiętaj, aby porozmawiać z swoim lekarzem przed rozpoczęciem programu ćwiczeń.

Wybór Inne

Istnieje wiele sposobów, aby być aktywne:

  • Oddychanie jest ćwiczenie, które dostaje swoje serce i płuca pracują ciężej. Przykłady obejmują jogging, pływanie, jazda na rowerze lub pieszo. Twój plan ćwiczeń powinien zawierać co najmniej jeden rodzaj działalności tlenowych.

  • Trening siłowy używa wagi lub odporność na budowę mięśni.

  • Ogólna aktywność obejmuje takie rzeczy jak ogrodnictwo, gra w połowu, lub korzystania ze schodów zamiast schodów. Działania te nie mogą dokonać się pocisz, ale mogą pomóc utrzymać się w formie. Dostać w zwyczaju bycia aktywnym każdego dnia.

Jeśli masz astmę wywołaną wysiłkiem

  • Basen może być dobrym wyborem, ponieważ powietrze jest zazwyczaj ciepłe i wilgotne i może być mniej prawdopodobne, aby wywołać nagłe pogorszenie. Bądź świadomy, chociaż, że opary chloru są wyzwalania dla niektórych ludzi.

  • Kryty ćwiczenie jest dobre dla dni, kiedy pogoda może wywołać objawy. Spróbuj ćwiczeń na siłowni lub w domu.

  • Joga rozciąga i wzmacnia mięśnie. Może również zrelaksować swój oddech i pomóc poczuć się mniej zestresowani.

Astma i sportowców

Tak długo jak astma jest pod kontrolą, nie ma prawie żadnych ograniczeń co do tego, co można zrobić. Więc jeśli jesteś sportowcem, porozmawiać z zespołem opieki zdrowotnej o plan leczenia, który odpowiada Twoim potrzebom. To idź do niego! To może pomóc, aby wiedzieć, że wiele pro sportowców i złoty medal Igrzysk remis mieć astmę. Można je wykonać, ponieważ objawy astmy są pod kontrolą. To samo dla Ciebie. Tak pracować, aby zachować kontrolę i zachować sięgając do swoich celów!

Wskazówki treningowe

Zacznij od wyboru działań, które lubisz. Jeśli lubisz firmy, korzystanie z przyjacielem. Jeśli lubisz czasu sam na sam, umieścić na słuchawki i mieć godzinę dla siebie. Tak czy inaczej, poniższe wskazówki pomogą Ci uzyskać jak najwięcej z treningu.

  • Rozgrzewka z ćwiczeń lekkich, takich jak chodzenie, na co najmniej 5 do 10 minut. To pomaga zdobyć serce i mięśnie gotowe, i zmniejsza swoje szanse na objawy.

  • Pij dużo wody podczas ćwiczeń. Dzięki temu twoje ciało przed utratą zbyt dużo płynu.

  • Spokojnie, gdy masz katar.

  • Ostygnie po treningu, przez co najmniej 5 minut. Przenieś się w wolniejszym tempie. Następnie zakończyć poprzez rozciąganie.

  • Bądź ostrożny w zimnie. Być może trzeba zwiększyć długość rozgrzewki. Aby grać naprawdę bezpieczne, ćwiczenia w domu, kiedy jest zimno.

Mój plan ćwiczeń

Pracować w zespole opieki zdrowotnej, aby stworzyć plan ćwiczeń. Wspólnym celem jest wykonywanie 30 lub więcej minut dziennie.

  • Moje regularne ćwiczenia jest: ____________________________________________

  • Jak często ćwiczę: _____________________________________________

Mam astmy wysiłkowej.

  • Moje szybkie zwolnienie lek jest: ________________________________

  • Biorę leki: _____________________________________