Cambler

Przejęcia kontroli nad swoim reumatoidalnego bólu stawów

Wiele osób z reumatoidalnym zapaleniem stawów, wierzę, że nic nie można zrobić, aby złagodzić ich ból i sztywność, ale są w błędzie.

Daj samoopieka następujące kroki spróbować:

  • Schudnąć. Każdy dodatkowy funt nosisz tłumaczy dodanej stresu i bólu kolana i biodra. Zbyt wiele wagi zwiększa ryzyko dla dny moczanowej.

  • Ruszaj się. Ćwiczenia pomagają zmniejszyć ból, pomaga w utracie wagi, zwiększa zakres ruchu, zmniejsza zmęczenie i pomaga poczuć się lepiej ogólnej, zgodnie z Arthritis Foundation. Lekarz, fizjoterapeuta, lub inny pracownik służby zdrowia może nauczy korzystny zakres-of-motion i ćwiczenia wzmacniające.

  • Chroń swoje stawy. Unikaj nadmiaru stresu na stawy poprzez uczenie się, jak robić prace i działania w mniej stresujący sposób. Terapeuta zajęciowy może pokazać, jak zarządzać codziennych zadań z mniej szczepu i bólu.

  • Dowiedz się chodzić samodzielnie. Rozłożyć trudnych działań ponad tydzień czasu, a nie stara się zrobić je wszystkie w jeden dzień, a następnie cierpi na kilka dni później.

  • Stretch. Stretching to prosty sposób, aby zachować elastyczne stawy i mięśnie. Łagodzi stres i może pomóc zachować swoje codzienne zajęcia z mniejszą sztywnością.

  • Dostosować swoje nastawienie. Spróbuj utrzymać pozytywny stan umysłu o swojej chorobie i jak wpływa na twoje życie.