Cambler

Wśród zaginionych: witamina D

Witamina D jest niezbędna, aby pomóc organizmowi wchłonąć i wykorzystać wapń, aby pomóc budować mocne kości i zęby, mówi Biuro suplementy (ODS). Pomaga również organizmowi utrzymanie normalnego poziomu fosforu. Bez witaminy D, kości mogą stać się cienkie, kruche lub zniekształcone. Witamina D zapobiega krzywicy samowystarczalność u dzieci i osteomalacji u dorosłych, dwie formy choroby układu kostnego, które osłabiają kości.

Są źródłem witaminy D:

  • Pokarmy wzbogacone w witaminę D, w tym zbóż i mleka. (Uwaga: produkty mleczne wytworzone z mleka, takich jak ser i lody, zazwyczaj nie są wzbogacone w witaminę D.)

  • Ultrafioletowe promienie słońca. Ekspozycja na słońce jest sposób większość ludzi uzyskać wszystkie potrzebne im witaminy D dziennie.

ODS twierdzi, możesz rozwijać niedoboru witaminy D:

  • Jeśli nie otrzymuje wystarczającej ilości witaminy D w diecie.

  • Jeśli nie dostać się w słońcu.

  • Jeśli nerki nie można przekonwertować witaminy D w formie organizm potrzebuje.

  • Jeśli twoje ciało nie może odpowiednio wchłaniać witaminy D.

Dzień dobry, słońce

Nie trzeba być na słońcu wystarczająco długi, aby uzyskać światło słoneczne, aby pomóc organizmowi dokonać witaminę D. Dostaniesz tyle, jeśli spędzić 10 do 15 minut na zewnątrz, między 8 rano i godzina szesnasta dwa do trzech dni w tygodniu, ODS mówi. Światło słoneczne pobudza hormon w organizmie, aby witaminy D.

Niestety, nawet jeśli spędzić odpowiednią ilość czasu na świeżym powietrzu, nie można zawsze wystarczająco dużo światła słonecznego. W wielu częściach kraju, słońce nie świeci na tyle mocno w miesiącach zimowych, aby pomóc uczynić nasz organizm witaminy D.

Zachmurzenie, zanieczyszczenie powietrza, wysokość i osoby kolor skóry wpływa również ilość słońca dostępne dla organizmu. Filtry przeciwsłoneczne mogą zablokować ilość słońca docierającego do skóry, jak również.

Starzenie się i witaminy D

Starsze osoby mają również problemy podejmowania ilości witaminy D, ponieważ starsza skóra jest mniej wydajny w użyciu słońca, ODS mówi. W rzeczywistości, osoby starsze są najwyższe ryzyko niedoboru witaminy D z tego powodu. Oni często nie jedzą wystarczająco dużo żywności, które zawierają witaminę D i biorą leki, które zaburzają produkcję organizmu na witaminy.

Obecne wytyczne dla ODS codziennej witaminy D wynosi 200 jednostek międzynarodowych (IU) dla osób od 19 do 50, 400 jm dla tych 51 do 70 i 600 IU dla osób 71 lat i więcej.

Inne niż słońce, najlepszy sposób na witaminę D jest przez picie mleka lub jedzenia zbóż, które zostały wzbogacone w witaminy. Jedna szklanka mleka zawiera ufortyfikowanego 100 jm. Jaja, tłuste ryby i wątroba zawierają pewne witaminy D, ale są one również bogate w cholesterol i tłuszcze. Jedna porcja ufortyfikowanego zboża może zapewnić pełnego dziennego zapotrzebowania na witaminę D.

Nie należy przyjmować suplement witaminy D, dopóki nie omówią tego z lekarzem. Zbyt dużo witaminy D mogą być toksyczne.