Cambler

7 dieta nakazów i zakazów dla migotania przedsionków

Oglądając dieta jest ważnym elementem zarządzania migotanie przedsionków (AFib). To dlatego, że wiele AFib czynniki ryzyka, takie jak wysokie ciśnienie krwi i wieńcowej choroby serca, są pod wpływem tego, co jesz. Jeśli wziąć niektóre leki przeciwzakrzepowe jako część leczenia, trzeba uważać, aby nie jeść zbyt wiele produktów bogatych w witaminę K, takie jak warzywa liściaste. Należy również unikać używek serca w diecie, ponieważ mogą one uczynić twoje AFib gorzej. To może wydawać się dużo, aby pamiętać, ale pamiętając tych nakazów i zakazów pomoże Ci utrzymać się na torze:

  1. Należy przestrzegać diety zdrowe serce, aby obniżyć ryzyko wystąpienia choroby niedokrwiennej serca. Choroba niedokrwienna serca jest powstawanie złogów tłuszczowych, zwane tablice, wewnątrz tętnic zaopatrujących serce. Wieńcowej choroby serca są główną przyczyną migotania przedsionków. Dietę zdrowe serce oznacza się dużo owoców, warzyw i produktów pełnoziarnistych, a ograniczenie tłuszczów nasyconych.

  2. Nie dodawać soli do swojej diety. Wysokie ciśnienie krwi jest kolejnym dużym czynnikiem ryzyka migotania przedsionków. Aby zmniejszyć ryzyko wysokiego ciśnienia krwi, upewnij się, że zdrowe serce dieta stawia ścisłe limity soli. Dietetyczne podejścia Stop Hypertension (DASH) Plan odżywiania doradza jedzenie nie więcej niż 1500 miligramów soli dziennie. Zastępcze zioła i przyprawy do soli kuchennej, a czytać etykiety na żywności pakowanej przed zakupem.

  3. Czy cieszyć się ryby jako źródło białka zamiast czerwonego mięsa przynajmniej dwa razy w tygodniu. Coldwater ryby są bogate w kwasy omega-3 kwasy tłuszczowe. Badania pokazują, że dieta bogata w te zdrowe tłuszcze mogą chronić przed zaburzeniami rytmu serca. W rzeczywistości, kilka badań wykazało, że spożywanie 3 do 6 uncji ryb zimnowodnych, takich jak łosoś, śledź, sardynki i makrela, raz w tygodniu, może zmniejszyć ryzyko śmierci z powodu chorób serca o 36%.

  4. Nie zapomnij o witaminy K. W przypadku przyjmowania leku rozrzedzające krew, takie jak warfaryna, który jest używany do zapobiegania udaru mózgu u osób z migotaniem przedsionków, upewnij się, że nagle nie zwiększyć lub zmniejszyć ilość witaminy K w Twoja dieta. Zwiększenie witaminy K może zmniejszyć wpływ tego leku, przy jednoczesnym zmniejszeniu witaminy K może zwiększyć swój wpływ. Witamina K występuje głównie w zielonych warzywach liściastych. Porozmawiaj z służby zdrowia dla konkretnych wytycznych dotyczących witaminy K opartych na rozrzedzenie krwi pacjent przyjmuje lek.

  5. Nie pij zbyt dużo alkoholu. Pomimo umiarkowanych ilości alkoholu może mieć pewne korzyści zdrowotne dla twojego serca, pije zbyt dużo może wywołać atak migotania przedsionków. Badania wykazują, że w przypadku mężczyzn, 35 napoje alkoholowe tygodni zwiększa ryzyko wystąpienia migotania przedsionków. Kobiety mogą być jeszcze większe ryzyko. Według Studium Zdrowia Kobiet, kobiety, które mają dwa napoje alkoholowe codziennie podnosić ich ryzyko migotania przedsionków o 60%.

  6. Czy unikać kofeiny, jeśli są wrażliwe na to. Kofeina jest środkiem pobudzającym, a to może przyspieszyć tętno. Może to być migotanie przedsionków spust w dużych dawkach lub jeśli są bardzo wrażliwe na to. Chociaż badanie 48000 osób znaleziono żadnego związku między kofeiną i migotania przedsionków, pojawiły się doniesienia napojów energetycznych (które zawierają duże ilości kofeiny) wyzwalające napady migotania przedsionków w nastoletnich chłopców. Kofeina występuje także w napoje bezalkoholowe, herbata i czekolada. Ale nie martw się zbytnio o czekoladzie-ty będzie musiał jeść około 15 tabliczek czekolady, aby uzyskać taką samą ilość kofeiny w jednej 8-uncji filiżankę kawy.

  7. Nie myśleć o diecie jako część ogólnego stylu życia zdrowe. Jeśli zmagają się z kwestiami żywienia, poproś swojego lekarza o skierowanie do dietetyka o pomoc. Utrzymać zdrową wagę z kombinacji diety i aktywności fizycznej. Nie palić i unikać stresu, które mogą pogorszyć migotanie przedsionków. Nie reagują na stres, przechodząc od diety, picie zbyt dużej ilości alkoholu lub kofeiny, lub palenia.

Główne dania na wynos

  • Dieta jest ważnym elementem zarządzania migotanie przedsionków.

  • Dietę, która promuje zdrowie serca i zmniejsza ryzyko wysokiego ciśnienia krwi.

  • Zapytaj swojego lekarza o ostrożności, diety, jeśli są na rozrzedzające krew.

  • Dokonać dobrych wyborów co do ilości alkoholu i kofeiny w diecie.