Cambler

Szczęśliwy umysł może równać zdrowe serce

Ludzie, którzy doświadczają radości, szczęścia, emocji, entuzjazm i zadowolenie mają co nazywa pozytywny wpływ. Jest ona związana z żyją dłużej i mający mniejsze ryzyko cukrzycy i nadciśnienia tętniczego. Teraz, badania opublikowane w European Journal serca sugeruje, że może to również obniżyć ryzyko problemów z sercem.

Szczęście zdrowie serca związane z

Na 10 lat, naukowcy po ponad 1700 osób, które były wszystkim co najmniej 18 lat. Żaden nie miał choroby serca, kiedy nauka zaczęła. Naukowcy wywiad uczestników i oceniono je w skali pięciopunktowej według ile pozytywne wpływają one wyświetlane. Wartość jednego na skali "nie jest pozytywny wpływ" i wartość pięciu było "ekstremalne pozytywny wpływ." Grupa również oceniano na objawy depresji, wrogości i lęku.

W czasie trwania badania, 145 osób rozwinął chorobę serca. Po badacze stanowiły czynników, które mogą zwiększać ryzyko zachorowania na choroby serca, takie palenie i wysokie ciśnienie krwi, dane wykazały, że ludzie są szczęśliwsi, mniej prawdopodobne, że były one na choroby serca. W rzeczywistości, ryzyko chorób serca spadła o 22 procent za każdy punkt wyższy o pięciostopniowej skali.

Osoby z objawami depresji miał nieco większe ryzyko chorób serca. Ale nie stwierdzono związek między chorobami serca i uczucia wrogości lub lęku.

Lepsze nawyki mogą być przyczyną

Naukowcy uważają, że pozytywny wpływ może chronić przed chorobami serca, ponieważ jest związana z lepszym snu i wyższe szanse rzucenia palenia.

Badanie to jest pierwszym zajrzeć do ewentualnego związku pomiędzy szczęściem i choroby serca. Naukowcy szukają teraz do tego, czy zwiększenie poziomu szczęścia ludzi może poprawić zdrowie serca i obniżyć ryzyko wystąpienia chorób serca. Jednakże znane i ugruntowane strategie, takie jak ćwiczenia, niepalenie tytoniu, spożywanie diety zdrowe serce i utrzymanie normalnego ciśnienia krwi i cholesterolu poziom wykazano, aby zapobiec chorobom serca.

Dać sobie zastrzyk nastroju

Aby dać impuls nastroju, myślę o hobby, codziennych czynności lub innych nawyków gości. Spróbuj zrobić te czynności częściej, ale co najmniej raz dziennie. Badania wykazały, że robi rzeczy, które lubisz często może poprawić jakość życia.

Ponadto nauczysz się zarządzać poziom stresu. Ludzie, którzy są pod stresem są często emocjonalne, lęk, drażliwość, lub depresji. Aby obniżyć poziom stresu, spróbuj tych porad stresu krach.

1. . Używać głębokie oddychanie na relaks Oto jak:

  • Położyć się lub usiąść na krześle i połóż dłonie na brzuchu.

  • Powoli liczyć do czterech i oddychać przez nos. Poczuj swój początek w żołądku. Przytrzymaj go przez chwilę.

  • Powoli liczyć do czterech podczas wydech przez usta. Wydech powoli, kiesy usta jak masz zamiar gwizdać. Twój żołądek będzie powoli spadać.

  • Powtórz pięć do 10 razy.

2. Ćwiczenia na większość dni. Pierwsze aktywności fizycznej odreagować mięśnie, które są napięte i poprawia nastrój poprzez uwolnienie niektórych substancji chemicznych w organizmie o nazwie endorfiny.

3. Zrelaksować ciało. Twoje mięśnie stają się napięte, gdy jesteś pod stresem. Rozluźnij mięśnie, biorąc gorący prysznic lub rozciągania.

Porozmawiaj z lekarzem, jeśli stres nie znika lub jest jeszcze gorzej.