Cambler

Uszkodzi oleju z kryla dla zdrowia serca

Nie wszystkie tłuszcze są szkodliwe dla zdrowia. W rzeczywistości, Europejskie Stowarzyszenie Serca zaleca dwóch porcji tłustych ryb w każdym tygodniu dla zdrowego serca. To dlatego, że jest dobrym źródłem kwasów omega-3 kwasy tłuszczowe. Wybory m.in. łosoś, troć, makrela, sardynki, i tuńczyka białego tuńczyka.

Możesz dostać omega-3 od żywności lub suplementów diety, takich jak olej z ryb. Dwa najważniejsze kwasy tłuszczowe omega-3 dla zdrowia serca, które znajdują się w oleju z ryb są kwas eikozapentaenowy (EPA) i kwas dokozaheksaenowy (DHA).

Niektóre pokarmy roślinne, takie jak siemię lniane, orzechy włoskie, olej rzepakowy, a omega-3 zawierają kwasy tłuszczowe, jak również. Jednakże źródła pożywienia roślinnego dostarczenie kwasu alfa-linolenowego (ALA), a nie EPA lub DHA. Twoje ciało może konwertować ALA z roślin w EPA i DHA, ale tylko w małych ilościach.

Olej z kryla, krewetek malutkich stworzeń morskich, jak, jest kolejnym dobrym źródłem kwasów omega-3 kwasy tłuszczowe. W niewielkim badaniu z Skandynawii stwierdził, że kryl suplementów oleju zwiększa poziom EPA i DHA tak skutecznie, jak suplementów oleju rybnego. I oleju z kryla wykazano obniżenia lipidów we krwi u zwierząt laboratoryjnych. Jednak dowody na poparcie oleju z kryla jest ograniczona i nadal zbierane.

Potencjalne korzyści oleju z kryla jest

Naukowcy uważają, olej z kryla ma kilka zalet w stosunku do oleju z ryb:

Wieloryby, rekiny, foki, pingwiny i inne ptaki morskie żywią się kryla. Ponieważ kryla na jej końcu łańcucha pokarmowego, nie mogą one zawierać rtęci i innych metali ciężkich. Rtęć może mieć negatywny wpływ na układ nerwowy płodu i małych dzieci.

Olej z kryla ma o tej samej ilości DHA, jak tłuste ryby, ale ma znacznie więcej EPA.

Olej z kryla jest również dobrym źródłem witamin A, D i E, które są przeciwutleniaczami. Przeciwutleniacze chronią nasze komórki przed uszkodzeniami powodowanymi przez wolne rodniki. Wolne rodniki są produktem ubocznym utleniania-kiedy rozbić powietrze, którym oddychamy i żywności jemy. Czynników środowiskowych, takich jak dym i promieniowanie, również wytwarzają wolne rodniki.

Olej z kryla jest dobrym źródłem wyjątkowej i silnego przeciwutleniacza o nazwie astaksantyna. Większość przeciwutleniacze można zwalczać tylko jeden wolny rodnik w czasie. Uważa się, że astaksantyna obsługi wielu wolnych rodników na tym samym czasie, co czyni to tak silnym. Jednakże, nie ma długoterminowych badań do tej pory udowodniono, że biorąc przeciwutleniacze jako suplementy ma wartość.

Zakupy dla oleju z kryla

Można kupić olej z kryla w większości aptek, sklepów witaminy, w niektórych sklepach Big Box, jak i online. Jest on dostępny w postaci kapsułek, w zakresie od 150 do 1000 miligramów (mg) każda. Postępuj zgodnie z instrukcjami dawkowania na etykiecie. Wybierając dowolny suplement diety, szukać na etykiecie fok z USP (Europa), ConsumerLab.com Farmakopei lub NSF International w celu zapewnienia jakości i czystości.

Istnieje przestrogi z oleju z kryla. Ludzie, którzy są na krzepnięcie krwi lub uczulone na skorupiaki nie powinien brać oleju z kryla. Olej z kryla może również powodować problemy z niektórych przewlekłych chorób medycznych. To samo odnosi się do oleju z ryb. Zapytaj swojego lekarza o specyficznych zagrożeniach związanych z podjęciem suplement omega-3, niezależnie od tego, czy bierzesz leki rozrzedzenie krwi.

Główne dania na wynos

  • Olej z kryla jest dobrym źródłem tych samych zdrowego serca kwasów tłuszczowych omega-3 znajdują się w tłustych rybach.

  • Olej z kryla jest także dobrym źródłem przeciwutleniaczy, w tym witaminy A, D i E.

  • Kryl kapsułki oleju są łatwo dostępne, ale należy porozmawiać z lekarzem przed podjęciem tych dodatków, aby upewnić się dodatek chcesz kupić jest bezpieczny i nie ma żadnych niepożądanych interakcji.