Cambler

Zarządzanie zapalenie stawów z ćwiczeń

Ćwiczenie ma istotne korzyści zdrowotne dla wszystkich - niezależnie od wieku i choroby fizycznej. Ale dla osób z zapaleniem stawów, pracuje regularnie i w swoich granicach, jest krytyczna.

Umiarkowane ćwiczenia jest korzystne dla osób z zapaleniem stawów. Może zmniejszyć ból stawów, poprawiają elastyczność, budować mięśnie, aby zmniejszyć obciążenie stawów i zwiększa wytrzymałość.

Pomaga również promować ogólny stan zdrowia i kondycję, dając Ci więcej energii, pomaga lepiej spać, kontrolowania masy ciała i zmniejszenie depresji.

Poniższe wskazówki pomogą Ci rozpocząć i trzymać się programu ćwiczeń.

Pierwsze kroki

Pamiętaj, aby zacząć powoli. Ćwiczenia, które poprawiają elastyczność lub ćwiczenia rozciągające, które zwiększają zakres ruchu i pomaga wykonywać codzienne czynności są dobre do zainicjowania się do wykonywania rutynowych. Gdy poczujesz się komfortowo, możesz być w stanie przejść do treningu siłowego i ćwiczeń wytrzymałościowych, takich jak jazda na rowerze, pływanie, spacery, lub jogi.

Przed rozpoczęciem programu ćwiczeń skonsultuj się z lekarzem. Należy również zwrócić się do lekarza, jeśli zauważy się zmianę w swojej choroby - na przykład, jeśli zwiększona lub zmniejszona mobilność ból. Fizjoterapeuta może pomóc w rozpoczęciu. Powyżej recepty leki przeciwzapalne są dostępne dla ułatwienia dyskomfort podczas i po ćwiczeniach.

Jego opracowaniu

Gdy masz zapalenie stawów, aktywność fizyczną i ćwiczenia nie może wydawać się atrakcyjne. Myśl o spacery czy pływanie może sprawić, że warować kiedy organizm już boli.

Woda jest naprawdę ćwiczenie zachęca bo wyporu bierze wagi off stawów.

Okrążeń pływanie, spacery, jogging, woda lub woda i aerobik są przykłady. Coraz fizjoterapeutów oferuje zabiegi są ćwiczenia w wodzie, podejście, które często nazywane jest "Aqua-terapia."

Inne formy ćwiczeń nieobciążające, które kładą mniejszy nacisk na stawy m.in. joga, tai chi, i jazdy na rowerze, a także z wykorzystaniem symulatorów biegowego na nartach lub eliptyczne trenerów. Krzyż szkolenia - wykonywania różnych ćwiczeń i działań w różnych dniach - pomaga zapobiegać urazom nadużywać, utrzymuje twój program świeże, i przyczynia się do lepszego szkolenia dla mięśni.

Silne mięśnie ułatwić wspólne ciśnienie

Waga szkoleń jest nie tylko dla kulturystów i sportowców. Silne mięśnie wokół stawów pomóc podjąć odciążyć chrząstki i kości.

Masz różne opcje treningu oporowego, w tym ciężarki, maszyn wagi, lub elastycznych taśm oporowych.

Ważne jest, aby stosować odpowiednie techniki podczas treningu siłowego, a ruchy muszą być dostosowane do konkretnej choroby. Fizjoterapeuta może być w stanie zaprojektować program siłę do swoich indywidualnych potrzeb.