Cambler

Zarządzanie prehypertension bez leków

Utrzymanie ciśnienia krwi poniżej 120/80 mm Hg jest ważne dla dobrego zdrowia. Wysokie ciśnienie krwi wynosi 140/90 mmHg lub więcej, a ciśnienie krwi między 120/80 i 139/89 uważa się za "prehypertension", co oznacza, że ​​są bardziej narażone na rozwój nadciśnienia tętniczego.

Zarówno nadciśnienie i prehypertension może zwiększyć ryzyko udaru, niedokrwiennej choroby serca i zastoinowej niewydolności serca, zwłaszcza jeśli są niekontrolowane, mówi Krajowy serce, płuco i krew instytut. Ludzie z prehypertension często wykazują wczesne objawy sztywnienia tętnic, powiększenie serca, czy zmian w sposobie ich nerki pracy.

Mimo, że utrzymanie zdrowej wagi jest jednym z najbardziej skutecznych sposobów, aby obniżyć ciśnienie krwi bez przyjmowania leków, można podjąć inne kroki, aby pokonać tę główną przyczyną chorób układu krążenia.

Te propozycje w stylu życia może pomóc w utrzymaniu ciśnienia krwi pod kontrolą.

Wykonywać swoje opcje

Działa regularnie i zbudować więcej aktywności fizycznej w dniu, nawet jeśli nie jesteś z nadwagą. Na przykład, tempo, podczas gdy rozmawia przez telefon, spacer zamiast jazdy samochodem, lub bawić się z dziećmi, a nie oglądania z boku.

Nie ma dowodów, że sam ruch nieznacznie obniża ciśnienie krwi. Może również ułatwić utrata masy ciała, nawet jeśli nie zmniejszają kalorii. Ludzie, którzy korzystają efektywniej niż tych, którzy nie spalić kalorie. 200-kilogramowy mężczyzna, który sprawuje umiarkowanie, na przykład, ogólnie musi spożywać 400 więcej kalorii dziennie, aby utrzymać swoją wagę niż samej wielkości człowieka, który jest siedzący tryb życia.

Ponadto opracowanie może ustawić dźwięk dla innych zdrowych nawyków. Ludzie, którzy korzystają wydają się być świadomi ich diety i unikać palenia. Dobre nawyki mają tendencję do klastra.

Sprawdź swoją wrażliwość soli

Niektórzy ludzie z pogranicza nadciśnienia, zwłaszcza osób pochodzenia afrykańskiego, są wrażliwe na sól. Gdy zużywają sól widzą wzrost ciśnienia krwi. Kiedy zmniejszyć spożycie soli, ich ciśnienie krwi spada.

Jeśli jesteś wrażliwy na sól, to może pomóc, aby przejść na dietę o obniżonej sodu, takie jak diety DASH (Dietary Podejścia Stop Hypertension), opracowany przez rząd federalny Narodowego Wysokie ciśnienie krwi Education Program. Bogata w owoce i warzywa, w stylu śródziemnomorskim dieta obejmuje również produkty mleczne o niskiej zawartości tłuszczu. Stwierdzono, aby uniknąć wysokiego ciśnienia krwi i obniżyć tak skutecznie, jak wiele leków na receptę.

Jedno zastrzeżenie: DASH dieta może być trudne do utrzymania, zwłaszcza jeśli często zużywają garmażeryjnych lub jeść regularnie. Mimo to, warto spróbować.

Jeśli nie jesteś pewien, że jesteś wrażliwy na sól, sprawdzili ciśnienie krwi, odpowiedniej diety DASH przez kilka tygodni, a następnie wykonać badanie ciśnienia krwi ponownie. Jeśli nie widzisz zmiany, to prawdopodobnie nie musisz się martwić, jak wiele o spożycie soli. 2010 Wytyczne żywieniowe USDA zalecane ograniczenie spożycia sodu do nie więcej niż 2300 mg na dobę. Jednak ci, którzy mają 51 lat lub więcej i tych, w każdym wieku, którzy są afro-europejska lub mają nadciśnienie tętnicze, cukrzycę lub przewlekłe choroby nerek powinny spożywać nie więcej niż 1500 mg dziennie ze wszystkich źródeł. Należy pamiętać, że Europejskie Stowarzyszenie Serca (AHA) zaleca, aby każdy, bez względu na wiek, pochodzenie etniczne lub medyczne Choroby-zużywają mniej niż 1500 mg sodu na dobę.

Zdobądź więcej potasu

Zalecana dzienna dawka to 4700 mg potasu, zgodnie z Instytutu Medycyny, ale ludzie średnio około 2000 mg mniej. Odpowiednie potasu wiąże się ze zmniejszeniem ciśnienia.

Aby zwiększyć spożycie zmniejsza ryzyko nadciśnienia, spróbuj spożywanie co najmniej dwóch porcji dziennie z jednego z następujących pokarmów bogatych w potas: jedna filiżanka kantalupa (494 mg), jeden średni bananów (450 mg), osiem uncji soku pomarańczowego ( 450 mg), 15 surowe marchew niemowląt (420 mg), ośmiu uncji mleka odtłuszczonego (405 mg), lub sześć uncji jogurt beztłuszczowy (390 mg). Niektóre substytuty soli to połączenie soli i potasu, mogą być źródłem dodatkowego potasu i obniżyć sodu w diecie.

Podnieść szklankę (z umiarem)

Jeśli pijesz, robić to z umiarem. Oznacza to, że nie więcej niż dwa drinki dziennie, jeśli jesteś mężczyzną i jeden, jeśli jesteś kobietą. Jeden drink jest równa 12 uncji piwa, cztery lub pięć uncji wina lub 1,5 uncji jeden strzał z alkoholem 80-Proof, z których wszystkie dostawę około 0,5 grama alkoholu.

W badaniach wykazano, że umiarkowane ilości alkoholu jest zdrowe serce.

Umiarkowani użytkownicy alkoholu mają wyższe stężenie HDL ("dobrego") cholesterolu i lepsze rokowanie sercowo-naczyniowych niż osoby, które nie piją w ogóle. Ale osoba, która przewlekle zużywa trzy drinki dziennie doświadczy wzrostu ciśnienia krwi.

Ludzie, którzy mają w rodzinie alkoholizmu lub narkomanii, nie powinny pić w ogóle.

Nie palę

Palenie tylko zwiększa ciśnienie krwi, gdy jesteś rzeczywiście palenia. Ale jeśli palisz od 20 do 30 razy dziennie, czas ciśnienie krwi jest podwyższony z powodu szybko palenia dodaje się do kilku godzin. To znacząca zmiana i może narazić Cię na zwiększone ryzyko powikłań nadciśnienia tętniczego, takich jak choroby serca i udaru mózgu.

Dla kobiet, które biorą pigułki antykoncepcyjne, palenie jest szczególnie niebezpieczne, jeśli ich ciśnienie krwi jest już nieznacznie podwyższone. Biorąc pigułki antykoncepcyjne w każdym wieku zwiększa ciśnienie krwi prawie zawsze przez dwa lub trzy punkty. Ale bycie na pigułki, mające ciśnienie krwi, które jest już nieco podwyższone, a bycie palaczem papierosów jest niebezpieczne triada, która może prowadzić do udaru mózgu u kobiet w wieku od 20 lat.

Grać bezpiecznie, uzyskać ciśnienie krwi sprawdzane za każdym razem iść do lekarza. Sprawdź go w domu regularnie i prowadź rejestr odczytów podzielić się z lekarzem.