Cambler

Wskazówki dla bezpiecznego podnoszenia

Nieprawidłowa technika podnoszenia jest główną przyczyną szczepu tylnej i szkody. Powrotem szkody spowodowane podniesieniem może wynikać z jednego lub więcej z tych problemów:

  • Uszkodzenie mięśni. Stres na dolnych mięśni pleców mogą wystąpić, gdy masz z pozycji podczas podnoszenia. Zbyt dużo naprężenie na mięśnie mogą powodować małe rozdarcia w mięśniach, łzy są określane jako napięcie mięśni.

  • Szkody na dysku. Dysk jest rodzaj poduszki pomiędzy kośćmi kręgosłupa. Uraz powrotem może powodować dysku wybrzuszenie lub pęknięcia, a następnie nacisnąć na jednym lub wielu nerwów powoduje ból i dyskomfort.

  • Wspólne szkody. Ten rodzaj uszkodzenia mogą wystąpić podczas korzystania z niewłaściwych technik podnoszenia, nawet wtedy, gdy pozycja jesteś podnoszenia jest stosunkowo lekki.

Poniższe wskazówki mogą pomóc utrzymać plecy bezpieczne podczas podnoszenia przedmiotów:

  • Zmierz się obiekt, który chcesz podnieść, a z tyłu proste, opuść się na podłogę i zginać kolano.

  • Przechylić na bok obiektu, jeśli to możliwe, więc może być zniesione od spodu.

  • Zachowaj obiekt blisko ciała.

  • Wspierać plecy dokręcając i gospodarstwa w mięśniach brzucha.

  • Wykorzystaj swoje ręce, nogi i pośladki podnieść obiekt do kolana, nie skręcać i nie używać plecy.

  • Utrzymać dobrą przyczepność na obciążenia, i zachować swoje ramiona i łokcie blisko ciała podczas podnoszenia.

Podczas przenoszenia obciążenia, należy go blisko ciała. Nie skręcaj plecy-trzymać ramiona i biodra w zgodzie z sobą. Podczas zmiany kierunku, zmieniać pozycję nogi i obrócić całe ciało.

Kiedy będziesz gotowy, aby ustawić odciążyć, ugnij kolana, aby obniżyć go-Nie Stoop. Jeśli obiekt ma być umieszczony na półce, ławki, lub tabeli, ustawić ją na krawędzi półki (lub ławie lub stole) i przesunąć go w żądanej pozycji.

Pamiętaj, że lepiej jest poprosić o pomoc do podnoszenia ciężkich przedmiotów, niż szkodzić plecach.