Cambler

Ulgę na bóle pleców

Według Europejskiego Kolegium Reumatologii, ból pleców uderza prawie tak często, jak przeziębienia, w rzeczywistości, prawie 80 procent ludzi na świecie rozwijają się ból pleców. Na szczęście, można podjąć kroki w celu utrzymania zdrowych pleców ból pleców i utrzymywać z dala.

Wypadek samochodowy, urazy sportowe i podnoszenia ciężkich przedmiotów są oczywiste przyczyny bólu pleców. Ale czynniki stylu życia może powodować bóle pleców, zbyt. Nadwaga, zwłaszcza mając nadmiar tłuszczu w jamie brzusznej szczepów dolnej części pleców. Brak ruchu, złe postawy i siedzi zbyt wiele może również osłabić i stresu mięśnie pleców.

Coraz lepiej

Ból pleców może czuć ostry ból, tępy, mrowienie lub pieczenie. Ból pochodzi z uszkodzonych mięśni, ścięgien i nerwów, albo od kręgosłupa.

Ostre bóle pleców zazwyczaj odejść na własną rękę w ciągu jednego do sześciu tygodni. Chociaż może to być trudne, to lepiej się poruszać niż w łóżku, tak długo, jak spokojnie. Biorąc over-the-counter lek przeciwbólowy i stosowanie lodu lub gorące pakiety mogą złagodzić ból i sztywność. Środki te mogą również pomóc przewlekły ból pleców (ból, który trwa dłużej niż trzy miesiące). Operacja jest rzadko potrzebne do chronicznych problemów z plecami. Niektórzy ludzie uważają, ulgę z masażem lub chiropraktyka leczenia. Sprawdź z planu zdrowotnego, aby zobaczyć, czy usługi te są objęte gwarancją.

Ból zapobieganie

Jeśli cierpisz na bóle pleców lub trwający częste napady ostrego bólu pleców, a ty nie masz podstawowej choroby lekarza, że ​​to powoduje, nawyki, styl życia, może być problem. Wykonaj następujące kroki dla zdrowszego tyłu:

  • Podnieś bezpiecznie. Ugiąć nogi i utrzymywać proste plecy.

  • Czy ćwiczenia aerobowe, rozciąganie i wytrzymałości pociągu regularnie.

  • Poprawić swoją postawę. Nie garb lub siedzieć w jednej pozycji przez zbyt długi czas bez przerwy.

  • Zarządzaj swoją wagę poprzez ćwiczenia i zdrową dietę.

  • Znajdź czas na relaks. Stres może nasilać problemy z kręgosłupem.

Przed rozpoczęciem nowej aktywności fizycznej zawsze porozmawiać z lekarzem.