Cambler

Pułapki diety, które utrzymują utracie

Ze wszystkich diet tam do wyboru tych dni, trudno wiedzieć, które z nich są uzasadnione, a które są diety zachcianki.

Aby pomóc Ci uzyskać jasność, tutaj są pewne pułapki diety z wagi kontrolnej informacji o sieci (Win), w ramach Narodowego Instytutu Cukrzycy oraz Chorób Nerek trawienny oraz.

Mit: fad diety będzie odciążyć i utrzymać ją.

Fakty: diet, które drastycznie ograniczają kalorie lub zakazujących grup żywności może pomóc schudnąć, ale trudno jest trzymać się tych diet w dłuższej perspektywie. Diety, które są bardzo ograniczające są trudne do naśladowania, wiele osób się nudzić z tych rodzajów diet i kończy się odzyskaniem wagi stracili.

Fad diety mogą być niezdrowe, bo nie może dostarczyć wszystkich składników odżywczych organizm potrzebuje, WIN mówi. Jeśli zgubisz więcej niż trzy funty tygodniowo na diecie, może zwiększyć ryzyko dla rozwoju kamieni żółciowych. Diety bardzo niskokaloryczne może prowadzić do problemów z rytmem serca.

Fix: Najlepszym sposobem, aby schudnąć i utrzymać ją jest dążyć do pół kilograma do dwóch funtów tygodniowo. Można to zrobić, wybierając zdrową żywność, oglądania części i dodając codzienne ćwiczenia.

Mit: Diety niskowęglowodanowe to zdrowy sposób, aby schudnąć.

Fakt: niskowęglowodanowa dieta bogata w białka nie są zrównoważone plany żywieniowe, WIN mówi. Na tego rodzaju diety, można jeść zbyt dużo tłuszczu i cholesterolu, co może zwiększyć ryzyko wystąpienia chorób serca. Również może być zbyt mało owoców, warzyw i produktów pełnoziarnistych. Jeść mniej niż 130 gramów węglowodanów dziennie może prowadzić do narastania w rodzaju częściowo podziale tłuszczów zwanych ketony. To może prowadzić do dny moczanowej i kamieni nerkowych.

Poprawka: Zamiast ograniczania węglowodanów, należy zmniejszyć ogólną odżywcze. Zdrowa dieta odchudzająca zawiera węglowodany, białka i tłuszcze. Ten rodzaj diety jest zwykle łatwiejsza do wykonania, ponieważ zapewnia większą różnorodność produktów spożywczych.

Mit: jeśli starasz się schudnąć, nie trzeba zwracać uwagę na napoje, pić.

Fakt: To jest łatwe do chlać więcej niż myślisz, ponieważ płynne kalorie - z owoców i napojów kawowych do piwa i zwykłym napojem - nie dają dużo uczucia sytości, co oznacza, psychologicznie nie czujesz się jakbyś jadł.

Fix: Curb płynnych kalorii poprzez wszystko, co pić między posiłkami niskokalorycznych lub niekalorycznym. Gotowanie wody, Seltzer, regularne kawa, herbata, napoje dietetyczne, dieta sok warzywny lub lemoniadę.. Należy również sprawdzić, Napoje kawowe popisywać zamiast codziennie zdarzeń.

Mit: co robisz podczas jedzenia nie jest ważne.

Fakt: Jedzenie podczas gdy robisz coś innego, czy to jazdy lub odbieranie wiadomości e-mail, jest to dobry sposób, aby wdychać kalorii, nie wiedząc o tym, ponieważ on-the-go kalorie mogą być niezadowalające.

Fix: Harmonogram co najmniej 20 minut na jedzenie, bez telewizji i bez czytania na, które również mogą być rozpraszające. Twoim celem jest, aby skupić się na jedzenie i rozkoszować się każdym kęsem.

Mit: skrobie są tuczące, dlatego należy je ograniczyć, jeśli chcesz schudnąć.

Fakt: Pokarmy bogate w skrobię m.in. chleb, ryż, makaron, płatki zbożowe, fasola, owoce i niektóre warzywa. Produkty te są również mało tłuszczu i kalorii. Stają się one o wysokiej zawartości tłuszczu i wysokiej kaloryczności, kiedy dodać masło, śmietanę lub majonez, WIN mówi.

Poprawka: Dietary Guidelines for ludzi zaleca się, że masz trzy do 10 porcji chleba, zboża, ryż i makaron każdego dnia, nawet jeśli starają się schudnąć. Staraj się wybierać produkty pełnoziarniste i oglądać wielkość porcji: jedna porcja to 1 kromka chleba, 1 uncji gotowy do spożycia zbóż, lub pół szklanki makaronu, ryżu lub gotowanego zboża, WIN mówi.

Mit: Diety oparte na określonej żywności spalić tłuszcz, pomaga schudnąć.

Fakt: Nie ma żywności "spalić" tłuszcz, WIN mówi. Pokarmy zawierające kofeinę mogą przyspieszyć swój metabolizm, ale nie sprawi, że stracisz na wadze.

Fix: Aby schudnąć, trzeba zmniejszyć liczbę kalorii jeść i dodać do wykonywania codziennych czynności.