Cambler

Jak pomóc się z nadwagą lub otyłością dziecka

Zapytaj rodzica nazwać największe zagrożenie dla zdrowia dzieci, a usłyszysz o piciu lub narkotyków. Rzadko ktoś przytoczyć otyłości, chociaż może to prowadzić do chorób serca, wysokiego ciśnienia krwi lub cukrzyca.

I jest to powszechne. Prawie co piąte dziecko ma nadwagę, według CDC. Jeden z czterech otyłych dzieci prawdopodobnie otyłych dorosłych. A aż 80 procent otyłych preteens i młodzieży będzie otyłych dorosłych.

Naukowcy umieścić dużą część winy na fast-food i siedzący tryb dzieciństwa. Dzieci dziś spędzają coraz więcej czasu oglądając telewizję, grając w gry wideo, lub siedzi przy komputerze. Szkół ograniczyć lub wyeliminować zajęć z wychowania fizycznego na rzecz kilku przedmiotów akademickich. Niech zajęty rodziny często odżywianie slajdów, ponieważ opierają się na posiłki typu fast-food i fast foodów i przekąsek.

Mimo, że genetyka może predysponować osoby do otyłości, to w dużej mierze wynika z połączenia słabej nawyków do ćwiczeń, tak jak należy się zająć. Ponadto, zdrowy związek jedzenie jest podstawą do kontroli masy ciała. Zdrowe jedzenie oznacza żywność relacja spełnia podstawowe potrzeby żywieniowe, a nie służy do zaspokojenia innych potrzeb emocjonalnych i fizycznych.

Co zrobić

  • Ustaw realistyczne cele. Porozmawiaj z pediatrą lub lekarzem rodzinnym o zdrowych sposobów na dziecko, aby schudnąć.

  • Get zalecanych badaniach. Europejska Akademia Pediatrii (AAP) zaleca, aby wszystkie dzieci są kontroli za duży cholesterol między 9 i 11 rokiem życia, i znowu między 17 a 21 rokiem życia. Stany AAP ten przegląd należy zrobić, niezależnie od historii rodziny. Ponadto, AAP i National Heart, Lung and Blood Institute zaleca, aby dzieci do 10 lat (lub w okresie dojrzewania początku), którzy mają czynniki ryzyka, takie jak nadwaga, otyłość, lub w wywiadzie rodzinnym, które rysowane poziom glukozy na czczo do badania typu 2 cukrzyca insulinozależna.

  • Oferujemy zdrowe alternatywy przekąskę. Zachowaj świeże owoce i surowe warzywa na parze, zamiast chipsów.

  • Uczyć umiar. Jednym cookies jest OK-nie osiem. Nie należy zamówić dziecku super wielkości posiłków fast-food.

  • Pobierz dziecko porusza. Ćwiczenie z rodziną i zachęcać dziecko do aktywności każdego dnia. Zbudować do 60 minut aktywności energicznym codziennie zalecane przez US Department of Health and Human Services 2008 wytycznych dotyczących kultury fizycznej dla ludzi. 60 minut powinien zawierać ćwiczenia wzmacniające mięśnie (np. pompki) i ćwiczenia wzmacniające kości (takie jak skakanie na skakance).

  • Zmień nawyki. Na przykład, po prostu rezygnują z całości do odtłuszczonego mleka i unikanie słodkich zbóż może pomóc. Słodzone napoje gazowane i napoje owocowe są również wspólne nierozpoznane źródło nadmiaru kalorii. Wyeliminowanie tych napojów lub przejście do napojów dietetycznych pomoże.

  • Rozpocząć na początku. Podstawą zdrowego żywienia i aktywności fizycznej musi być założona na początku w dzieciństwie.

  • Dawać przykład. Jako rodzic, jesz prawo i ćwiczenia? Według amerykańskiego Departamentu Zdrowia i Opieki Społecznej 2008 Wytyczne dla aktywności fizycznej osób dorosłych powinno być coraz 150 minut tygodniowo umiarkowanego do intensywnego wysiłku fizycznego, oraz dwa dni w tygodniu ćwiczenia wzmacniające mięśnie, które pracują wszystkie grupy mięśni głównych.

Ogólnie rzecz biorąc, celem dla dzieci z nadwagą, którzy nadal rosną nie jest schudnąć, ale raczej, aby spowolnić ich przyrost masy ciała i umożliwić ich wysokość, aby nadrobić zaległości.

Badania wykazały, czas spędzony przed telewizorem, grając w gry wideo, lub siedząc przed komputerem zwiększa ryzyko otyłości. Ponadto, mając telewizor lub komputer w pokoju dziecka jest czynnikiem ryzyka otyłości. Ograniczyć czas TV do 30 minut dziennie dla dzieci i jedną godzinę dziennie na preadolescents i młodzieży. Zapoznaj się z telewizora lub komputera z sypialni dziecka.

Zasięgnąć opinii dietetyka pediatrycznego dodatkową pomoc. Zlokalizować jeden w Twojej okolicy, odwiedź Europejskiego Stowarzyszenia dietetyków internetowej.