Cambler

Wykonując dla zdrowia i długowieczności

W dążeniu do życia i już zdrowszego życia, wiele osób zwraca się do suplementów, preparatów ziołowych i innych form medycyny komplementarnej. Ale jedno lekarstwo na dłuższy życiu nic nie kosztuje i nie wymaga żadnych dodatkowych badań, aby udowodnić swoją skuteczność.

"Z biegiem lat, liczne badania wykazały, ćwiczenia mogą chronić przed chorobami i przedwczesną śmierć", mówi Kathie Davis, dyrektor wykonawczy IDEA Health and Fitness Association w San Diego. "Ile ćwiczeń pomaga żyć dłużej Badania wskazują, tylko 30 minut codziennych ćwiczeń - takich jak chodzenie, jazda na rowerze, praca stoczni lub pływanie - może zrobić różnicę."

Poniższe przykłady najnowszych wyników badań powinny inspirować się w kształt i pobyt w kształcie.

Umiarkowane ćwiczenia mogą być na tyle

Zalecenia rządu z 30 minut dziennie aktywności fizycznej może się wydawać skromna. Ale badania kierowane przez Stevena Blaira, starszy redaktor naukowy raportu chirurg generalnego, stwierdził, że zyski osiągnięte przez dzieje przeżycia z osiadłych na umiarkowanie aktywne były większe niż te osiągnięte przez dzieje z umiarkowanie aktywny bardzo aktywny, pani Davis mówi.

Pobierz walking

Spaceru dwa km dziennie może przedłużyć życie. W ramach Honolulu Heart Program, naukowcy zbadali korzyści z chodzenia co najmniej dwóch mil dziennie kontra pieszy mniej niż kilometr dziennie. Badanych emeryturę mężczyzn. Podczas 12-letniej obserwacji śmiertelność dla tych, którzy szedł najkrótszą odległość była prawie dwukrotnie wyższa niż to było dla tych, którzy szedł najdalej.

Zmniejszone ryzyko zawału serca

Ćwiczenie zmniejsza kobiety ryzyko zawału serca. W Nurses Health Study, naukowcy odkryli ryzyka dostosowane do wieku od ataku serca o 54 procent niższy dla najbardziej aktywnych kobiet, niż było dla osiadłych kobiet. Nawet nieco aktywnych kobiet miał 23 procent niższe ryzyko niż siedzący tryb grupy.

Częste chodzenie pomaga

W tym samym badaniu pielęgniarki, kobiety, które chodziły w szybkim tempie na trzy lub więcej godzin w tygodniu znacznie zmniejszyć ich ryzyko wystąpienia ataku serca.

Otyli ludzie, którzy przebywają dopasowanie żyją dłużej

Badacze w Dallas, a następnie ponad 25.000 dorosłych w Centrum Aerobik długofalowe badania (prowadzone badania rozpoczęły się w 1970 roku) przez średnio 13 lat. Badacze odkryli, że osoby otyłe, które nadawały nie były na znacznie większe ryzyko przedwczesnej śmierci niż ich dopasowanie, odpowiedniki prawidłowej masie ciała. Ryzyka wzrosła ponad trzykrotnie do nienadających osób otyłych, jednak.

Fitness ćwiczenie przynosi korzyści

Podczas nauki w Danii, zgłoszonego w European Journal of Epidemiol w październiku 2003 roku, naukowcy stwierdzili znalezienie śmiertelności z najbardziej aktywnych fizycznie osób zostało około połowę z najmniej aktywnych osób.

Centrum pomaga po zawale serca

Długoterminowy program fitness jest kluczem do ataków serca ocalały. W następstwie ćwiczeń i National Heart Disease Project, naukowcy porównali ludzi, którzy cierpieli ataki serca 19 lat wcześniej. Niektórzy brali udział w program ćwiczeń, rehabilitacji kardiologicznej, inni nie. Na trzy-letniej obserwacji, że ćwiczących miał 31 procent niższą śmiertelność niż dla ćwiczących.

Nie należy polegać na przeszłości

W Framingham Heart Study, naukowcy odkryli niedawno przeprowadzony zapewnia więcej korzyści dla zdrowia niż ćwiczenia wykonane w latach poprzednich.

"Tak więc ktoś, kto był osiadły od 40 lat nie może powoływać się na uczelni kariery sportowej dla ochrony przed atakiem serca," mówi pani Davis. "Z drugiej strony, nigdy nie jest za późno, aby rozpocząć ćwiczenia."