Cambler

Co jest w planie leczenia cukrzycy?

Jeśli jesteś jednym z milionów ludzi chorych na cukrzycę, to zapewne wiesz, że zarządzanie cukrzycy to nie tylko biorąc swoje leki. Jest wiele rzeczy, które przyczyniają się do kontroli poziomu cukru we krwi i kompletnego planu zarządzania.

Plan jedzenia

Plan jedzenie jest niezbędne do kontrolowania poziomu cukru we krwi. Dobry plan skupia się na zdrowe odżywianie i pomaga zrozumieć, co jeść, kiedy jeść i ile jeść. W następstwie może również pomóc schudnąć i obniżyć ryzyko chorób serca. Zarejestrowany dietetyk jest wielki zasób, aby pomóc Ci przygotować plan. Twój plan powinien podkreślić:

  • Pieczenie, opiekanie, grillowanie, gotowanie na parze, lub mieszać smażenia się żywności

  • Wybór produktów, które są o niskiej zawartości tłuszczu, kalorii i soli i bogate w błonnik

  • Jedzenie warzyw, owoce i produkty pełnoziarniste

  • Ograniczenie tłuszczów w sosów, dressingów i przypraw

  • Począwszy od małych zmian w każdym tygodniu i prosząc znajomych i rodzinę o wsparcie

Mnóstwo ćwiczeń

Możesz pomóc ciału lepiej reagować na insulinę i obniżyć poziom cukru we krwi w 30 minut umiarkowanej aktywności fizycznej dziennie. Ponownie można rozpocząć z małych zmian i dodać czas i działania, jak przejść. Spróbuj tych porad:

  • Złamać swoje działania na krótkie kawałki przez cały dzień

  • Ćwiczenia z przyjaciółmi lub trener utrzymać motywację

  • Park daleko od sklepu

  • Użyj prace domowe jako okazję do aktywności

  • Prowadź dziennik, dzięki czemu można zobaczyć postęp

  • Ustaw realistyczne cele i spotkać się z nagrody nieżywnościowych

Strategie radzenia sobie ze stresem

Psychiczne stres i negatywne emocje powodują organizm do uwolnienia hormonów, które pomogą Ci poradzić sobie z sytuacją, w zasięgu ręki. Te hormony stresu mogą utrudnić kontrolowanie poziomu cukru we krwi. Możesz obniżyć stres poziomów przez:

  • Wykonywania

  • Praktykowanie technik relaksacyjnych

  • Spędzać czas z przyjaciółmi

  • Praca na swoim hobby

  • Wolontariat dla ulubionej przyczyny

Kontroli wagi

Możesz schudnąć poprzez dodanie ćwiczenia i zmiana diety. Twoje ciało będzie lepiej reagować na insulinę i będziesz obniżyć poziom cukru we krwi i ryzyko choroby serca, tracąc jak najmniej 5% swojej masy ciała. To jest tylko 10 funtów za osobę o wadze 200 funtów.

Monitorowanie poziomu cukru we krwi

Musisz utrzymać poziom cukru we krwi tak blisko jak to możliwe, normalne, aby zachować zdrowie na cukrzycę. Według Europejskiego Diabetes Association, ścisła kontrola poziomu cukru we krwi przed posiłkiem oznacza między 70 a 130 mg / dl i mniej niż 180 mg / dl tuż po posiłku (Źródło: ADA ). Sprawdzanie poziomu pokazuje, jak różne pokarmy i działania wpływają na poziom cukru we krwi. W ten sposób można uniknąć poziom cukru, które są zbyt wysokie lub zbyt niskie, zmieniając swoją dietę i zachowania. Sprawdzenie również pozwala i lekarza, jeśli leczenie działa, czy nie.

Glukometry są najczęstszym sposobem, aby sprawdzić swój poziom cukru we krwi. Glukometry są łatwe do przeprowadzenia z tobą i są dostępne bez recepty w lokalnej aptece.

Praktyki ochrony

Jeśli masz cukrzycę, zapobieganie problemom zdrowotnym jest dużo łatwiejsze niż do czynienia z nimi po oni pełnowymiarową i ratownictwo medyczne. Należy przestrzegać poniższych wskazówek, aby utrzymać się zdrowe:

  • Szczotki i nici regularnie

  • Sprawdź swoje stopy codziennie do cięć, pęcherze, czerwone plamy lub obrzęk

  • Pobierz wszystkie polecane pokazy i szczepienia

  • Pobierz regularne egzaminy oczu

  • Wiesz, co zrobić, gdy jesteś chory

  • Rzucić palenie

Leczenia innych chorób zdrowia

Jeśli masz cukrzycę, trzeba upewnić się, dbać o wszystkich swoich chorobach zdrowia. Można obniżyć ryzyko chorób serca i udaru mózgu, kontrolując ciśnienie krwi i cholesterolu poziom oprócz kontrolowania poziomu cukru we krwi.