Cambler

Cukrzyca i dieta

Gdy większość ludzi myśli o cukrzycy leczenia strzałów insuliny prawdopodobnie top listy.

Mimo, że wiele osób z cukrzycą należy przyjmować insuliny, odżywianie i ćwiczenia są zabiegi podstawowe dla osób z cukrzycą typu 2, mówi Ann Albright, Ph.D., RD, prezydent opieki zdrowotnej i edukacji dla Europejskiego Towarzystwa Diabetologicznego.

Korzyści z dobrego odżywiania

Mając plan posiłków sprawia, że aspekt odżywcza cukrzycy opieki łatwiej zarządzać. Dobre odżywianie może pomóc w poprawie poziomu glukozy we krwi, ciśnienie krwi i cholesterolu poziom i utrzymać wagę na torze.

Ale plan nie powinien być surowy, sztywny dieta żywności należy jeść. Powinien to być program dostosowany do Twoich potrzeb, które oferuje opcje. Może zaczynać się kategorii żywności do jedzenia, takie jak warzywa, ale pozwala zdecydować, czy chcesz fasolkę lub cukinia.

Osoby chore na cukrzycę mogą jeść te same potrawy, jak reszta rodziny, ponieważ plany posiłek cukrzycy obejmują różnorodne zdrowej żywności, w tym dużą ilością ziaren, owoców i warzyw, skrobi, chudego białka i niskotłuszczowego nabiału. Ale trzeba uważnie śledzić, co i ile jeść przy użyciu jednej z dwóch metod: ". Liczenia węglowodanów" "systemu walutowego" lub

Planowanie posiłków

System wymiany grup spożywczych, które razem taką samą ilość węglowodanów, tłuszczu, białka i kalorii, więc można się wymieniać żadnego jedzenia na liście do innego wolisz. Trzy główne listy wymiany są podzielone na 12 podgrup. Twój plan posiłek jest zaprojektowany, określając liczbę wymian spożywane z każdej grupy w każdym posiłku.

Zaletą systemu jest to, że wymiana zapewnia pokarmy do wyboru, a także część, która składa się na wielkość porcji.

"Podczas gdy niektórzy wolą korzystać z list wymiany, wiele osób teraz używać metody" liczenia węglowodanów, "od węglowodanów mają najbardziej istotny wpływ na poziom cukru we krwi," mówi dr Albright.

W liczeniu węglowodanów, określoną liczbę węglowodanów gramów podaje się do każdego posiłku i wybrać żywności, które dodają do tej określonej wysokości. Sposób ten może być łatwiejszy, ponieważ informacja jest łatwo dostępny na etykietach produktów spożywczych.

"Bez względu na to, jakie narzędzie wybrać, możesz spodziewać się, aby dokonać pewnych zmian w codziennej diecie, ale miejmy nadzieję, nie kompletnego remontu," Dr Albright mówi. "I plan powinien zawsze zachować radość z jedzenia."