Cambler

Stres i BPH

Są dwie rzeczy, które powinieneś wiedzieć o łagodnym rozrostem gruczołu krokowego (BPH) i stres. Po pierwsze, mając objawy BPH powoduje stres. Drugim jest to, że mając stres sprawia, że ​​objawy BPH gorzej.

BPH jest rozszerzenie swojej prostaty, który, co dzieje się zgodnie z wiekiem mężczyzn. Większość mężczyzn w wieku 60 ma objawy BPH, a po 70 roku życia do 90% mężczyzn ma objawy BPH. Twoja prostata siedzi na otwarcie pęcherza. Jak to robi się większy, zaczyna powodować objawy takie jak pilność i częstotliwości, ponieważ trudniej jest opróżnić pęcherz całkowicie.

Powiązania między stresem i BPH

Łatwo jest zrozumieć, jak objawy BPH może powodować stres. Mając pilną potrzebę znalezienia łazienkę, podczas gdy w pracy, w podróży, lub gdy jesteś na polu golfowym jest stresujące. Konieczności dostać się cztery lub pięć razy w ciągu nocy może prowadzić do złego snu, co również przyczynia się do stresu.

Aby zrozumieć, w jaki sposób stres sprawia BPH gorzej, trzeba zrozumieć ewolucyjny "walki lub ucieczki" odpowiedzi. Gdy twoje ciało przygotowuje się do walki lub ucieczki, nie możesz przestać się znaleźć łazienkę. Stres powoduje, że organizm do uwalniania adrenaliny, a adrenalina powoduje pęcherz zamknięcia. To sprawia, że ​​jeszcze trudniejsze dla mężczyzna z BPH, aby opróżnić pęcherz.

Badanie z 83 mężczyzn z BPH naukę w Medycznym Therapy Objawy prostaty (MTOPS) Badania wykazały, że mężczyźni, którzy doświadczyli ostatnio stres miał więcej trudności opróżniania pęcherz niż mężczyźni, którzy nie mają stresu. Mężczyźni, którzy mieli największy stres miał najbardziej poważne objawy BPH.

Porady w celu zmniejszenia stresu i BPH objawy

Ograniczenie ilości płynów i kofeiny pić przed snem lub przed wyjściem z domu i przy każdej okazji, co możliwe, aby korzystać z łazienki są proste sposoby, aby zmniejszyć stres spowodowany przez BPH. Oto kilka porad na zmniejszenie stresu, który może wnieść BPH gorzej:

  • Unikaj chęć palenia jako sposób na stres. Palenie zwiększa objawy BPH. Badania pokazują, że ludzie, którzy palą w dużym stopniu są prawie o 50% częściej niż osoby niepalące rozwijać BPH i że palacze 39% częściej niż osoby niepalące mają objawów BPH.

  • Stracić trochę na wadze. Otyłość jest stresujące i badania pokazują, że mężczyźni z obwód talii o co najmniej 43 cm ponad dwukrotnie częściej mają mężczyźni z BPH jako obwód talii w temperaturze poniżej 35 cali.

  • Ćwicz regularnie. Ćwiczenia pomogą Ci schudnąć i zmniejszyć stres. Pieszo około 20 minut każdego dnia może zmniejszyć ryzyko BPH o około 25%. Podczas ćwiczeń, możesz spalić hormony uwalniane podczas stresu. Ćwiczenia, które łączą w sobie aktywność fizyczną i relaks, jak joga, tai chi, czy qigong, może być szczególnie pomocna dla redukcji stresu.

  • Dowiedz się skupić swój oddech. Koncentrując się na spowolnienie oddechu przez kilka minut jest formą medytacji, które mogą szybko zredukować stres. Znajdź ciche miejsce, wziąć wolne, głębokie oddechy przez nos, i niech twój brzuch rozwinąć jak wdychać. Robiąc swój oddech, że relaks myśli lub powtórzyć uspokajający frazę w głowie.

  • Skanowanie ciała jest inny rodzaj stresu zmniejszając medytacji. Skupiając się na oddechu, zaczynają się od głowy lub stóp i swój sposób pracy do góry lub w dół. Jak dojdziesz do każdej części ciała, niech wszystkie napięcia wypłynąć i wyobrazić sobie spokojne ciepło płynące w.

  • Daj sobie czas na relaks studia. Pokazują, że relaks uwalnia substancję chemiczną o nazwie tlenek azotu w organizmie. Tlenek azotu otwiera naczynia krwionośne, co jest przeciwieństwem reakcji na stres. Rozwijaj się z medytacji, dobrej książki, lub ulubionej muzyki. Tlenek azotu jest również dobra dla odwrócenia zaburzeń erekcji, i dobry seks to kolejny sposób na zmniejszenie stresu.

Główne dania na wynos

  • Objawy BPH są stresujące, a stres sprawia BPH gorzej.

  • Unikaj stresujących objawów BPH, ograniczając swoją kofeinę i płynów, zwłaszcza przed snem lub z dala od domu.

  • Dokonywania wyborów dotyczących zdrowego stylu życia poprzez wykonywanie, utrzymywanie prawidłowej wagi ciała, a nie palenia.

  • Unikaj stresu, który może dodać do BPH poprzez uczenie się, jak korzystać z technik redukcji stresu, jak koncentruje oddychania, medytacji, i samo-pielęgnacji relaksu.