Cambler

Mężczyźni i depresja

Kobiety, które są często smutny przygnębiony, winni, beznadziejne i bezwartościowe - i wiele, że ich apetyty i zwyczaje spania zmieniły.

Wielu mężczyzn z depresją mogą prawdopodobnie mieć różne objawy. Mogą to być walka z ich małżonkami, tracąc zainteresowanie sport i seks, pracuje sześć lub siedem dni w tygodniu i wycofuje się, a nawet więcej małomówny. Mogą one również wyrażać wzrost dolegliwości fizycznych. Ponad sześć milionów ludzi ma depresję w Stanach Zjednoczonych każdego roku.

Drażliwość zwiększa, i mogą stać się aktywne w zachowaniach wysokiego ryzyka, takich jak nadmierne spożycie alkoholu, zażywanie narkotyków, seks bez zabezpieczenia, lub niebezpieczną jazdę. Zachowania te są często próbą przez mężczyzn, aby ukryć swoją depresję, co widzą jako słabość.

Emocjonalny ból

Jest to niebezpieczne dla członków rodziny, którzy mogą być cele przemocy domowej, niebezpieczne dla obcych, którzy mogą ponieść złości i lekkomyślne zachowanie i niebezpieczne dla samych mężczyzn, którzy cierpią na wysoki wskaźnik samobójstw związanych z depresją-.

Ponadto, ze względu na piętno kultury, że etykiety ludzi, którzy potrzebują pomocy, jak słabe i wrażliwe, często boją się z rozpoznaniem choroby psychicznej może kosztować poszanowania ich rodziny i przyjaciół, lub ich pozycję w miejscu pracy.

Oczekiwania kulturowe przedstawiają mężczyzn, jak trudne, niezależne i elastyczne. Tak więc, wielu ludzi boi się szukać pomocy, myśląc, że to słabość w ich osobowości. Prowadzi to do większej wycofania i izolacji.

Pomoc jest dostępna

Jednym z najważniejszych kroków, ludzie mogą podjąć w celu zachowania ich zdrowia psychicznego jest stworzenie sieci rodziny i przyjaciół, aby polegać.

Oto kolejne kroki, które mogą pomóc:

  • Szukać pomocy. Pierwszym krokiem do uzyskania odpowiedniego leczenia depresji jest fizyczne egzamin przez świadczeniodawcę. Niektóre leki, jak również niektóre choroby medyczne, mogą powodować objawy podobne do depresji, więc Twój lekarz powinien wykluczyć te możliwości w pierwszej kolejności. Jeżeli nie ma takiego bo zostanie znaleziony, należy zwrócić się z lekarzem o skierowanie do psychologa, terapeuty lub psychiatry.

  • Ćwicz regularnie, codziennie, jeśli możesz. Liczne badania wykazały, ćwiczenia mogą zwalczać depresję i stres niemal jak również niektóre leki.

  • Spójrz na swojego życia. Czy jesteś szczęśliwy w pracy i związkach? Jeśli nie, to co można zrobić, aby było lepiej?

  • Znajdź Resources depresji. Spójrz w Internecie o informacje, lub dostać książki z biblioteki lub księgarni. Będzie można dowiedzieć się o tym zaburzeniu, i co możesz zrobić dla niej, na osobności.