Cambler

Plan odchudzania dla chorych na cukrzycę, która naprawdę działa

To brzmi tak prosto: Zmniejszenie kalorii, zwiększyć ilość spalonych kalorii, i upuść te niechciane funtów.
W rzeczywistości, jak każdy, kto kiedykolwiek starał się schudnąć wie, znalezienie równowagi żywności i ćwiczenia może zająć kilka prób. Jeśli masz cukrzycę, możesz napotkać dodatkową wyzwaniem utrzymania stężenia cukru we krwi pod kontrolą, w tym samym czasie.

Mimo utraty wagi jest warte wysiłku, kiedy masz cukrzycy typu 2. "Ludzie, którzy tracą tylko 5 do 10 procent ich początkowej masy często zobaczyć duże ulepszenia w ich cukrzycy kontroli i ryzyko powikłań ", mówi Amanda Kirpitch, RD, CDE, pedagog żywienie w Joslin Diabetes Center w Bostonie. Jeśli masz 200 funtów, to jest utrata tylko 10 do 20 funtów. I może to wystarczy, aby obniżyć poziom cukru we krwi, ciśnienie krwi i cholesterolu poziomy.

Odchudzanie z cukrzycą wymaga trochę planowania, ale jest wykonalne i nie wymaga niepraktycznych zmian. Oto podstawowy plan odchudzania, który rzeczywiście działa w świecie rzeczywistym. Jest to rodzaj planu no-nonsense można trzymać się życia.

1. Pobierz w rowku przemieszczania.

Jednym z kluczy do utraty wagi i utrzymanie go jest regularna aktywność fizyczna. Nie mówimy tu ogromną ilość czasu każdego dnia. Wytyczne Europejskiego Stowarzyszenia Serce dla osób z cukrzycą typu 2 polecam:

  • Działania cardio
    Jak często: od 3 do 7 dni w tygodniu
    Ile: 150 minut tygodniowo o umiarkowanej intensywności ćwiczeń lub 90 minut tygodniowo na energiczne intensywności ćwiczeń

  • Trening siłowy
    Jak często: 3 dni w tygodniu
    Ile: od 2 do 4 zestawy 8 do 10 powtórzeń, stosując umiarkowane do wagi ciężkiej

W tym tempie, prawdopodobnie będziesz palić co najmniej 1000 kalorii tygodniowo. Oznacza to, że nie będzie musiał ograniczyć spożycie żywności, jak ciężko rzucić funtów. Plus ", ćwiczenia mogą poprawić kontrolę cukru we krwi nawet przed rozpoczęciem odchudzania," Kirpitch mówi.

2. Przyciąć spożywanych kalorii.

"Realistycznym celem dla większości ludzi jest do cięcia od 500 do 1000 kalorii dziennie," mówi Kirpitch.

Śledzić swoje dzienne spożycie kalorii, spróbuj darmowy i łatwy w użyciu kalkulator w www.mypyramidtracker.gov. Powiedzmy, że pare dół swoją dietę o 500 kalorii dziennie i dodać ćwiczenia, które spala 1000 kalorii w tygodniu. Stracisz trochę więcej niż pół kilograma tygodniowo, dobre tempo utraty masy ciała, który jest łatwiejszy w utrzymaniu niż nagłego spadku funtów.

3. Zawężać swoją talerza.

Wiele osób z cukrzycą należy użyć metody "widelec", aby wybrać zrównoważoną dietę, która nie jest zbyt carb-ciężki. "Jako zasada, aby połowę płyty nonstarchy roślinnego, jedna czwarta skrobia, i jedną czwartą chude białko," mówi Constance Brown-Riggs, RD, CDE, rzecznik Europejskiego Stowarzyszenia Dietetycznego. Jeśli też próbuje schudnąć, jest prosty sposób na cięcie kalorii: Przełącz na mniejszym talerzu.

4. Utrzymać głód w ryzach.

Mniejsze porcje są dobre. Ale jeśli się zbyt głodny, może skończyć się dzieje binge że cofa postęp zrobiłeś. Aby temu zapobiec, Kirpitch zaleca zjadanie co cztery do pięciu godzin. Również wybór pokarmów bogatych w błonnik, takich jak warzywa, owoce, produkty pełnoziarniste, i fasola. Błonnik spowalnia tempo, w jakim porusza się pokarmu przez układ trawienny, który pomaga Ci uczucie sytości na dłużej.

5. Wyregulować leki na cukrzycę.

Insuliny i niektórych cukrzyca pigułki mogą dokonać dip zbyt niski poziom cukru we krwi, jeśli ćwiczysz więcej lub mniej jeść. Te tabletki zawierają:

  • Glimepirydu (Amaryl)

  • Glipizyd (Glucotrol, Glucotrol XL)

  • Gliburyd (DIABETA, Glynase, MICRONASE)

  • Nateglinid (Starlix)

  • Repaglinide (Prandin)

Aby zażegnać ten problem, pracować w zespole opieki zdrowotnej w celu aktualizacji planu leczenia, podejmowania nowych nawyków żywieniowych i ćwiczeń pod uwagę. "Być może trzeba dostosować swoje leki i częściej kontrolować poziom cukru we krwi," mówi Brown-Riggs.

6. Plan ataku przekąskę.

Jeśli jesteś w grupie ryzyka niskiego poziomu cukru we krwi, podjadanie przed lub podczas ćwiczeń także pomaga utrzymać poziom cukru we krwi. Ale to może być frustrujące: Możesz czuć się tak, jakby kalorii spalić poprzez ćwiczenia zostały zaprzepaszczone przez te, które można podjąć w przez przekąski. "Rozwiązaniem jest zaplanować przekąski tak, że nie dodajemy więcej żywności do dnia, ale tylko zmieniając kiedy jeść," Kirpitch mówi.

Utrata wagi wymaga pewnego wysiłku, ale to nie musi stać się pełnym wymiarze czasu pracy. Dzięki współpracy tych zmian w swoim codziennym życiu, zobaczysz funtów rozpocząć spadając, powoli, ale pewnie.