Cambler

Cukrzycy typu 2 i węglowodanów

Pytanie:

Jaki jest zalecany poziom spożycia węglowodanów na posiłek dla mężczyzny z typem 2 cukrzycy?

Odpowiedź:

Węglowodany powinny stanowić około połowy wszystkich kalorii. Węglowodany to:

  • chleb

  • zboże

  • mleko

  • owoc

  • warzywa

W ogóle, to zaleca się, aby przełamać swoją dietę w dół w ten sposób:

  • 45% do 65% węglowodanów
    Co najmniej połowa węglowodanów powinno pochodzić z pełnego ziarna, owoce, warzywa i mleko o niskiej zawartości tłuszczu. Cel dla dwóch do czterech porcji owoców i trzech do pięciu porcji warzyw dziennie.

  • 25% do 40% tłuszczów
    Sprawdź, jednonienasycone kwasy tłuszczowe główny rodzaj tłuszczu w diecie. Tłuszcze jednonienasycone występują w oliwie z oliwek i oleju canola. Pomagają zwiększyć "dobrego" cholesterolu (HDL) do zdrowego poziomu. Zmniejszenie ilości wielonienasyconych tłuszczów, tłuszczów nasyconych i tłuszczów trans, które można jeść. Te niezdrowe tłuszcze znajdują się w mięso, produkty mleczne o wysokiej zawartości tłuszczu, olejów, które są utwardzone i częściowo utwardzone i wiele przetwarzane, pakowane i smażonych potraw.

  • 15% do 20% białka

Należy zwrócić uwagę na rodzaj węglowodanów wybrać. Niektóre węglowodany są dobre dla Ciebie. Inne należy unikać. Tej opinii:

Ogranicz węglowodany "wyrafinowanych"
Niektóre węglowodany są szybko trawione. Należą do nich cukier, białe pieczywo, biały ryż i większość makaronu. Jeśli posiłek jest ładowany z węglowodanów szybko trawione "," tworzy wysoki szczyt cukru we krwi wkrótce po posiłku. Zapobiega to dobrą kontrolę cukru we krwi.

Zawierać więcej pełnoziarniste
Pełnoziarnistych produktach są trawione wolniej. Błonnik w pełnoziarnistych jest dla ciebie dobre.

Obniżyć cukrów
Ostatnie odnośniki badawczych "dodatek cukru" w diecie opornością na insulinę, stanu przedcukrzycowego i cukrzycy. "Dodatku cukru" odnosi się do cukrów, które nie są naturalną częścią całych owoców i warzyw, ale są dodawane podczas gotowania, przetwarzania lub serwowania. Zmniejszenie dodatku cukrów w diecie, zwłaszcza jeśli zużywają słodzone napoje. Jeśli nie wykonywać dużo lub jeśli pić alkohol, należy cofać się bardziej gwałtownie na swoim dodatku cukrów. Sok z owoców jest mniej zdrowe niż całych owoców. To dlatego, że sok nie zawiera błonnika, ale nadal zawiera naturalne cukry i często dodawane.

Ograniczyć "" niskowęglowodanowej diety do mniej niż rok
Węglowodany są ważnym żywienia. Dostarczają witamin, błonnika i szybkie paliwo ciała. Lekarze nie zalecają, że osoby z cukrzycą stale przestrzegać "low-carb" diety. Jednak dieta niskowęglowodanowa jest jednym ze sposobów, aby schudnąć - jeśli ograniczyć się do jednego roku lub mniej. Jeśli nie stosujące dietę o niskiej zawartości węglowodanów, należy jeść co najmniej 130 gramów węglowodanów dziennie. Podczas diety niskowęglowodanowej, lekarz powinien wykonać badania krwi, od czasu do czasu, aby sprawdzić swój poziom cholesterolu i nerek. Zmiany mogą nastąpić w wyniku dodatkowego tłuszczu i białka można jeść gdy jesteś cięcia w dół na węglowodany.