Cambler

Chodzenie prace dla każdego

Fit ludzie mogą myśleć, chodzenie jest "zbyt łatwe" do utrzymania ich dopasowanie. Osoby z nadwagą mogą się zastanawiać, czy naprawdę może stać wykończenia pieszo. Osoby starsze i osoby z chorobami medycznymi, takimi jak osteoporoza i choroby serca, mogą się zastanawiać, czy chodzenie jest bezpieczne.

W rzeczywistości, chodzenie pracuje dla ludzi w każdym wieku, kondycji, wagi i chorób zdrowia.

"Walking może utrzymać się zmieścić i pomaga stracić na wadze i utrzymać się," mówi Susan Yanovski, MD, lekarz w National Institute of Diabetes i przewodu i chorób nerek. "Z nadzorem lekarza, nawet ludzie, zabiegi chirurgiczne lub którzy mają przewlekłe choroby medycznych mogą korzystać i korzystają z chodzenia. Wszystko, co musisz wiedzieć, jak bezpiecznie chodzić i jak zaplanować program chodzenia."

Doceniają korzyści

Chodzenie jest łatwe, ponieważ można to zrobić w dowolnym miejscu iw dowolnym czasie. Oferuje również szeroki zakres świadczeń zdrowotnych.

Według dr Yanovski, spacery:

  • Daje energię

  • Poprawia nastrój oraz zmniejsza stres

  • Pomaga się zrelaksować i lepiej spać

  • Zmniejsza ryzyko wystąpienia chorób serca, udaru mózgu, cukrzycy i wielu nowotworów

  • Tonizuje mięśnie, w tym twoim sercu

  • Zwiększa liczbę kalorii spalanych, pomaga stracić na wadze i utrzymać się

Zacząć

Zdobycie lekarza zielone światło zanim zaczniesz chodzić, jeśli już osiadły na jakiś czas, to pali, ma nadwagę lub masz chorobę serca, cukrzycę lub inną chorobę przewlekłą.

Gdy jesteś gotowy do pracy, należy pamiętać o następujących kwestiach:

  • Wybierz bezpieczne miejsce na spacer. Znajdź partnera lub grupy ludzi chodzić. Twój partner powinien być w stanie chodzić z tobą na tym samym harmonogramem i przy tej samej prędkości.

  • Noś buty do chodzenia z grubymi podeszwami elastyczne.

  • Nosić ubrania, które są dla tej pory roku. Bawełniane ubrania na lato pomoc zachować chłód poprzez pochłanianie potu i pozostawienie go odparować. Warstwa odzieży w zimie, a jak rozgrzać, zdjąć kilka warstw.

  • Czy lekkie rozciąganie po chodzić.

  • Spróbuj chodzić co najmniej trzy razy w tygodniu.

  • Aby uniknąć sztywne lub ból mięśni lub stawów, zaczynają powoli z krótkim spacerem 10 minut. W ciągu kilku tygodni, zaczynają chodzić szybciej, idąc dalej i chodzenie na dłuższe okresy czasu.

  • Rozpocząć spacer przez rozgrzewkę, aby zwiększyć swoje serca. To zrobić poprzez chodzenie w normalnym tempie przez pięć minut. Po rozgrzaniu, chodzić żwawo przez 30 do 60 minut. Kiedy Twój energiczny spacer odbywa, schłodzić przez idąc powoli przez pięć minut.

Aby uzyskać najlepsze wyniki, należy używać dobrej formie spaceru następujących zaleceń:

  • Utrzymać dobrą postawę, z głowa do góry i ramiona do tyłu.

  • Rozluźnij ramiona.

  • Oddychaj głęboko, w stałym rytmie.

  • Trzymaj biodra nawet.

  • Skieruj swoje kolana i nogi do przodu.

  • Spacer z pełnym spokojem, lądując na pięcie, a następnie walcowanie masy ciała w stronę stóp.

  • Swing ręce w tempie z nogami. Upewnij się, że jesteśmy w ruchu ręce i nogi żwawo.

  • Rozciągać po spacerze, gdy mięśnie są ciepłe, aby zapobiec sztywności i zwiększenia elastyczności.

Trzymać się rutyny

Teraz, gdy już zaczął chodzić, będziemy chcieli, aby uzyskać jak najwięcej z ćwiczeń. Prowadzenie dziennika chodzenia może zachować motywację, a także daje sposób, aby śledzić swoją poprawę.

"Bez względu na to, gdzie i kiedy idziesz, to rozwiązać: Be" Streetwise "i uważać na objawy nadmiernego wysiłku, który jest Twoja kolej, aby spowolnić lub zatrzymać", mówi dr Yanovski. "Jeśli jesteś ranny podczas chodzenia, czuje się oddech lub obawiasz się o swoje zdrowie z jakiegokolwiek powodu, skontaktuj się z lekarzem."