Cambler

6 zdrowych porad wakacyjne dla osób z cukrzycą

Spotykania się z przyjaciółmi i rodziną jest ulubiona część wakacji. Jeśli masz cukrzycę, choć najlepiej jest dodać pewną ostrożność do myśli wakacje. Słodycze w obfitości, i jest zazwyczaj bardziej niż jedzenie wokół musimy. Dodaj za dużo alkoholu i może być kierowany na kłopoty.

Zazwyczaj, gdy poziom cukru we krwi spada, zmiany wątrobowe przechowywane węglowodanów w glukozę, aby ponownie podnieść poziom. Ale jeśli wątroba jest zajęta uszkodzi alkoholu, nie może pomóc, gdy poziom cukru we krwi spada. W rezultacie, można skończyć z bardzo niskiego poziomu cukru we krwi. Alkohol może również wpływać niektóre lekarstwa na cukrzycę. Najlepiej porozmawiać z lekarzem na temat alkoholu. Możesz być w stanie wypić jakiś alkohol lub żaden.

Spróbuj tych porad za szczęśliwe i zdrowe wakacje:

  • Jeść pierwszy. Zawsze jeść przed piciem alkoholu. Podkreślić złożone węglowodany i białka, które są trawione i uwalniają cukru w ​​krwi powoli.

  • Warto przyjrzeć. Sprawdź wszystko na stole deser przed zrobieniem czegokolwiek. Wtedy świadomie zdecydować o tym, co będziesz odebrać.

  • Zrównoważyć swoje wybory. Desery z cukrem może wciąż być częścią specjalnych okazjach, gdy masz cukrzycę. Ale pamiętaj, że liczy się w kierunku swoich wszystkich węglowodanów. Nie należy po prostu dodać desery wakacyjnych do tego, co zwykle jedzą. Zamiast cięcia węglowodanów w innych posiłku tak, że można mieć deser bez dodawania do wszystkich węglowodanów.

  • Spróbuj alternatywy. Zachowaj bezalkoholowe napoje, jak napoje dietetyczne, w ręku.

  • Przechowywać alkoholu w bezpiecznym zakresie. Wymieszać wodę sodową z wytrawnego wina dla niskiego alkoholu, o niskiej cukru wina chłodnicy.

  • Wykonać test nocnego. Przed snem sprawdzić poziom cukru we krwi. Może trzeba zjeść przekąskę przed snem, aby uniknąć nocnych niski poziom cukru we krwi.