Cambler

Daj swój poziom energii w tune-up

Czy często czujesz się ospały w ciągu dnia? To może być czas, aby dać swój poziom energii w tune-up.

Twój organizm potrzebuje energii do funkcjonowania. Ile energii masz dostępne, zależy od kilku czynników, w tym:

  • Ilość i rodzaj spożywanych pokarmów

  • Jak skutecznie konwersji żywności w energię

  • Jak Twój organizm wykorzystuje i przechowuje energię

  • Ilość i jakość snu

Twoje stany psychiczne i emocjonalne odgrywają również rolę w poziomie energii. Na przykład, jeśli martwisz się lub znudzony, może czuć się zmęczony, nawet gdy śpisz i dobrze zjeść. W ten sam sposób, nieodpowiednia dieta, czy biedny snu nawyki promować stres.

Aby utrzymać swój poziom energii na jej szczyt, przyjąć harmonogram codziennej konserwacji, które zapewnią Twojemu organizmowi to, czego potrzebujesz, gdy jej potrzebujesz. Zużywają tylko tyle jedzenia, aby sprostać wymaganiom organizmu i po drodze z regularnej aktywności i odpoczynku, aby efektywnie korzystać z tej energii.

Strategie te pomogą Ci utrzymać swój poziom energii w bilansie.

Paliwo się często

"Poćwiczyć sobie jedząc małe, częste posiłki zamiast kilku większych te," mówi Kathleen Zelman, RD, rzecznik Europejskiego Stowarzyszenia Dietetycznego. "Wielkie, ciężkie posiłki wolno ci, podczas gdy ciało trawi wszystko, jedzenie."

W przeciwieństwie do jedzenia mniejszych, zdrowe posiłki dystrybuuje kalorii energii bardziej równomiernie i utrzymuje normalny poziom cukru we krwi przez cały dzień.

Jedna prosta strategia: Split śniadanie i obiad na dwa posiłki każdego. Możecie dobry początek rano z włókna zbóż, wysokiej chudego mleka i soku - wtedy, kilka godzin później, zjeść małą bułkę i kawałek owocu. W porze lunchu, zapisać jogurt lub część sałatki na później w ciągu dnia.

Jeśli potrzebujesz pick-me-up, uważaj na cukry proste, takie jak słodycze - dają szybki impuls, ale szybko zawiedzie.

Kiedy pijesz kawę lub cola, naprzemiennie je wodą lub innymi płynami kofeiny.

Wybierz z niego korzystać

"Ćwiczenie chorób ciała budować zapasy dostępnej energii. Oznacza to, że można wykonywać dłużej i lepiej, czy piszesz raport, gry sportowe lub mycia samochodu", mówi David Armayor, osobisty trener w Cooper centrum fitness w Dallas.

Ćwiczenie pomaga również utrzymać wyższe tempo metabolizmu, dzięki czemu efektywniej wykorzystywać energię.

Na szczytowej energii, robić trening siłowy i ćwiczenia rozciągające się kilka razy w tygodniu, a otrzymasz 30 minut umiarkowanej aktywności tlenowej trzy do czterech razy w tygodniu.

Daj sobie spokój

"Jeśli nie otrzymujesz odpowiedniego snu, nie będziesz mieć wystarczająco dużo energii, aby przez cały dzień," mówi Gary Zammit, Ph.D., dyrektor zaburzenia snu Institute w Nowym Jorku.

Opracowania strategii snu w oparciu o regularne okresy snu, który rozpoczyna i kończy się w tym samym czasie każdego dnia. Jeśli stale drzemki lub stara się nie zasnąć, prawdopodobnie jesteś pozbawiony snu.

Jakość snu jest również ważna. Jeśli śpisz osiem lub więcej godzin i nadal czujesz się zmęczony lub słaby, możesz mieć zaburzenia snu, która chroni organizm przed coraz resztę potrzebuje.

Ładuj ducha

"Na dobry początek dnia z przepływem pozytywnej energii", mówi Mary Finn Klony, Ph.D., profesor psychologii i doradztwa edukacyjnego na University of Nevada w Reno.

Podczas gdy jesteś jeszcze w łóżku, "trwa kilka minut, aby skupić się na swoich planach na dzień," Dr Maples radzi. "Zastanów się, co trzeba zrobić i co chcesz zrobić -. Następnie równowagę zaoszczędzić trochę czasu dla duchowej refleksji i modlitwy."

Spróbuj zobaczyć przydatnych stronie wszelkich problemów lub wyzwań, które pojawiają się. "To nie bierze więcej energii myśleć pozytywnie niż negatywnie," Dr Maples mówi.