Cambler

Zarządzanie emocjami w pracy

Twoje emocje są tak samo ważne, jak inteligencji. Emocje dostarczyć Państwu inną i dodatkowe źródło informacji. Co jest ważne w kontaktach z innymi, jest to, jak uda Ci te informacje.

"Największym błędem ludzi zrobić w odniesieniu do emocji jest to, że utożsamia jak przeżyć emocje z ich ekspresji", mówi Joanna Pastor, Ph.D., biznesu i psycholog kliniczny i prezes WZP International Inc w Oceanside w Kalifornii

Jeśli czujesz się bardzo zły na swojego szefa, na przykład, w większości przypadków jest to inteligentny, aby być ostrożnym i mierzone w to, co powiedzieć lub zrobić.

"Pamiętaj, że nie ma nic złego w uczucie szczególne emocje," Dr Pastor mówi. "Jednakże, istnieje wiele bardzo silnych nakazów społecznych przeciw pokazując szczególne emocje w miejscu pracy. Na przykład, ludzie zostały uspołecznione, aby sądzić, że nie jest OK, aby pokazać strach, a kobiety nauczono to nie jest OK, aby pokazać gniew. "

Dr Pastor proponuje zastosowanie następujące strategie przetwarzania silne emocje w pracy.

Zrestrukturyzować swoje emocje

Jednym ze sposobów radzenia sobie z silną emocją jest uświadomienie sobie tego, co czujesz i nadać mu nazwę. Na przykład, jeśli czujesz złość codziennie przed pójściem do pracy, możesz zablokować tę emocję, aby uniknąć czuję. Ale gniew przebywa w tobie, i możesz wziąć go na innych poprzez krótki bezpiecznik lub cyniczny lub niechętne do współpracy.

Uznając swój gniew, można rozwiązać bezpośrednio.

Halt zbiegłych emocje

W chwili stajesz się świadomy tego, co czujesz-gniew, strach, czy coś innego, weź głęboki oddech. Niech go i powiedzieć do siebie kilka razy, "Przestań myśleć te myśli!"

Przekierować skupienie

Wymień się ujemnie naładowane myśli coś pozytywnego. Jeśli jest jakiś aspekt swojej pracy, że nie lubisz, takich jak stres, skupić się na czymś, co lubisz, tak jak ludzie, z którymi pracujesz.

Wizualizacji rozwiązań

Robić notatki na temat sytuacji w miejscu pracy, które sprawiają, że złość, strach, lub przytłoczeni. W odpowiedzi, pisać, a następnie wizualizować pozytywne sytuacje przekierować swoją uwagę.

"Nie wystarczy napisać to, co widzisz, ale także słowa współpracownicy mówią, że są pozytywne o swojej pracy lub firmy," Dr Pastor mówi. "Pozwól sobie poczuć emocje pozytywne opinie tworzy. W ten sposób, gdy coś negatywnego dzieje, jest coś pozytywnego w swoim doświadczeniu można użyć, aby zrównoważyć to. "

Ćwicz tę wizualizację przez pięć minut każdego dnia przez co najmniej 30 dni, a powinieneś zauważyć inny, bardziej pozytywny nastrój.

Bądź realistą

Mając nierealistyczne oczekiwania, jak powinien czuć i zachowywać się w pracy może cię na frustrację. Jeśli uważasz, że musisz zawsze być szczęśliwym w każdym aspekcie swojej pracy, jesteś ustawienie się na urazy. Zmień to oczekiwanie na coś bardziej realistycznego, a można zwolnić negatywnych utworzony.