Cambler

Radzenie sobie ze zepsuty współpracowników

Zepsuty współpracowników lub szefowie mogą uczynić swoje życie praca trudna, ale można podjąć kroki w celu poprawy sytuacji.

"Jedną z najtrudniejszych rzeczy dla nas, aby dowiedzieć się, w naszych relacjach - zarówno pracę i osobiste - jest to, że możemy działać niezależnie od złych nastrojów innych ludzi, ale musimy pracować nad tym ile psychicznie uodpornić się, możesz być. zainfekowany przez crankiness innych ludzi, "mówi Leslie Charles, autor" Dlaczego wszyscy tak Zepsuty? "

Podczas pracy z marudnego ludzi, możesz być szczęśliwy, a nie nieszczęśliwy, wykonując ten prosty wzór: Przestań, patrzeć i słuchać, a następnie odpowiedzieć.

Stop

"Kiedy coś się dzieje, zadaj sobie pytanie, czy jest to mały, średni lub duży kłopot, i odpowiednio na nie reagować," mówi pani Charles.

Nie odpowiadaj na swoim współpracownikiem z sarkazmu, kpiny i złości, które rosną tylko problem. I nie biorą "Uwagi twój szef zepsuty osobiście; stres często powoduje zarządzające i nadzorujące działania crabby. Ponadto, nie wyczerpuje swoją energię przez obsesyjnie o tym, co należy powiedzieć.

Patrzeć

Obserwować w przypadku wystąpienia crankiness. Czy można zauważyć, to najbardziej w danym momencie dnia lub w danym dniu tygodnia? Ma to nastąpić, gdy osoba ma do czynienia z dużo stresu w pracy lub osobiste trudności? Zwróć uwagę na to, kiedy i gdzie crankiness występuje zidentyfikować dowolny wzór, który pozwoli zrzędliwy zachowanie bardziej przewidywalne i mniej groźne.

Słuchać

Jaka jest zepsuty osoby prawdziwe wiadomości? Czy jesteś w jakikolwiek sposób część problemu? Jeśli coś o swoim zachowaniu zmienić?

Odpowiadać

Chociaż niektórzy ludzie mogą świadomie korzystać on-the-job crankiness aby ich drogę, inni nie mogą pomóc sobie sami. To odbicie ich wewnętrznego zamętu. W każdym przypadku, nie milczeć.

Oto jak dać stanowczy, ale współczucia odpowiedź:

Etap 1. Zgodzić się

W neutralnym tonem, zgadzam się z jakiejkolwiek części oświadczenia zepsuty osoby, które mogą być prawdziwe, a ignorować fałszywych roszczeń.

Na przykład, jeśli twój szef narzeka, że ​​nie dbam o firmie, ponieważ gracz w raporcie późno, odpowie: "Masz rację, ja z kolei w moim sprawozdaniu w zeszłym tygodniu." Znalezienie jakiejś części zgodzić się z będzie uspokoić zepsuty osoby. Ignoruj ​​oskarżenie, że nie dbają o firmie.

Etap 2. Odzwierciedlić

Następnie zastanowić się, jak zepsuty osoba może być uczucie, mówiąc: "Wydaje sfrustrowany", "To brzmi jak masz zły dzień" lub "Wyglądasz jak jesteś w dużo stresu. " Będzie mile zaskoczyć Grouch, że ktoś troszczy.

Etap 3. Zapytać

W neutralnym tonem mówi: "Nie lubię być rozmawiał w ten sposób, bo to brzmi gniew i brak szacunku. Czy możesz mówić do mnie w spokojniejszym tonem?"

Konsekwencje

Zepsuty ludzie często nadal zachowuje się źle, ponieważ ich cele milczeć. Odpowiadając, będziesz się czuć nieco nieswojo sprawcy, a większość ludzi nie będzie wprowadzać zmiany do momentu wystąpienia takiego dyskomfortu.

Szczęśliwszy jesteś

Nikt nie może zagwarantować, że zepsuty współpracowników lub kierownicy zmieni, bo to nie jest łatwo zmienić cechy osobowości. Jeśli wziąć powyższe czynności, jednak poczujesz się szczęśliwszy, bo będziesz na stojąco dla siebie w współczujący, taktowny sposób.