Cambler

Kobiety i gniew

Złość jest uczuciem, które mówi, coś jest nie tak. To może być wyrażona opowiedzieć innym o swoich osobistych limitów, wartości, zasad i granic. Dowiedz się, jak wyrażać złość asertywnie i konstruktywnie może poprawić swój osobisty interakcji i swoje zdrowie.

Jest zły i wyrażając to jest normalne i zdrowe, a jednak, od najmłodszych lat, większość kobiet uczy się, że takie wyrażenie jest nie do przyjęcia. Efektem jest wiele kobiet nie są w kontakcie z ich gniewu lub czują to, ale nie wiem jak to wyrazić.

"Ale tylko dlatego, że bloki do wyrażania gniewu, nie oznacza, że nie jesteś zły", mówi Laura J. Petráček, Ph.D., LCSW, psychoterapeuta w prywatnej praktyce i autor Anger skoroszytu dla kobiet. "I to jest złość, że nie wyrażają, że może zrobić najwięcej szkód dla Ciebie i Twoich relacji."

Pośrednie złość

Ze względu na ich socjalizacji, wiele kobiet wyrazić gniew pośrednio dąsać, sarkastyczny, zemstę lub jako wrogie. Następujące nawyki lub też może wskazywać tendencje ukryty gniew: nadmierna drażliwość na małe rzeczy, przewlekle sztywny lub ból szyi lub mięśnie ramion, będąc overpolite, niepokój, kołatanie serca ataki, ataki paniki lub kompulsywne objadanie się, przepracowanie lub overexercising.

Kobiety, które stają się świadomi swej złości, jednak może nauczyć się wyrażać je w konstruktywny sposób.

"Większość kobiet zachować ich gniewne uczucia do siebie," mówi Dr Petráček. "Kobiety, które należą do tej kategorii staramy się działać tak, jakby wszystko jest OK, a jeśli wszystko jest w porządku, podczas gdy w rzeczywistości jest. Kobiety, które kierują swój gniew na siebie często popadają w depresję, przejadania się lub zranić się w inny sposób."

Niektóre kobiety wyrażają gniew zbyt agresywnie, odpowietrzanie ich wściekłość, atakowanie lub obwiniać drugą osobę, czasem do punktu ataku fizycznego.

"Cel, w rzeczywistości, jest być asertywnym i chodzić na kompromis, jeśli chodzi o wyrażanie to potężne emocje", mówi dr Petráček.

Pierwsze kroki

Proces uczenia się pozytywnie wyrażać gniew może być podzielony na trzy części:

1. Uznając swoje uczucia. Prawie wszystkie emocje są podłączone do jakiejś reakcji fizycznej. Będąc świadomy swojej fizycznej reakcji, gdy jesteś zły może pomóc w identyfikacji tego emocje, kiedy czujesz to.

2. Posiadanie swoje uczucia. Gniew jest twoje. Inna osoba może coś powiedzieć lub zrobić coś, dziurkowanej swój przycisk gniew, ale gniew jest twoje i tak są uczucia wywołuje.

3. Odpowiadając na twoje uczucia. "Złość wymaga wyrażenia, jeśli uznają go i jego właścicielem, to będziesz miał wybór, kiedy, gdzie i jak to wyrazić," mówi Dr Petráček.

Lepszy sposób

Uczenia się i praktykowania konstruktywnego rozwiązywania problemów mogą pomóc wyrazić swój gniew i zarządzanie nimi.

Poniższe strategie pomogą Ci zbliżyć problemy w skuteczny sposób kontrolowany:

  • Upewnij się, że jesteś w spokojnej stan umysłu przed konfrontacji kogoś jesteś zły na.

  • Nie wywołać długą listę przetransmitowanymi skarg. Zamiast rozwiązać jeden problem w czasie.

  • Przenosząc się lub omawiania problemu, zawsze skupić się na zachowaniu danej osoby (co on robi lub nie robi), a nie swojej osobowości. Na przykład, powiedzmy, "Chciałbym, aby stać się lepszym w byciu na czasie", a nie: "Jesteś taka zawodna palant".

  • Bądź świadomy swojego języka ciała. Utrzymuj kontakt wzrokowy i utrzymać miłą i otwartą postawę ciała podczas rozmowy.

  • Mówić normalnym tonem i w normalnym tempie. Nie krzyczeć, krzyczeć albo mówić zbyt szybko lub zbyt długo.

  • Jeśli druga osoba nie zgadza się z Tobą, słuchać swojego punktu widzenia, a następnie przekształcić to, co zostało powiedziane.

  • Bądź gotów negocjować rozwiązanie. Unikać dostania się do "ja mam rację, mylisz" bitwy.

  • Bądź cierpliwy wobec siebie i innych.

"Zmiany personalne wymaga czasu," mówi Dr Petráček. "Ważne jest, aby próbować. Dokonywanie zobowiązanie do pracy na złość może poprawić swoje relacje i swoje zdrowie psychiczne i fizyczne."