Cambler

Joga dla ciała i umysłu

Poza tym jest skuteczny składnik rozciąganie każdej rutynowych fitness, joga oferuje również potężny trening mentalny, które mogą pomóc pokonać stres, czują się bardziej kontrolować swoje życie i lepsze zdrowie. Zaczyna się, jak mówisz do siebie.

"Jednym z podstawowych filozofii jogi jest to, że organizm może reagować tylko na to, co twój umysł mówi ci", mówi Judith Hanson Lasater, Ph.D., PT, nauczyciel jogi i autor rokiem życia swoje Yoga San Francisco.

Na przykład, jeśli widzisz zwoje liny podczas trasa w lesie i myślisz, że to wąż, twoje ciało będzie reagować, jeśli jest prawdziwe: Twoje serce bije szybciej, a jeśli boisz się węży, można uzyskać Zachęcam do uruchomienia.

Walka lub ucieczka

Podobnie, jeśli jesteś spóźniony na spotkanie i powiedzieć sobie, jesteś zestresowany, pomożesz stworzyć stres i jego skutki, ponieważ jesteś zrównanie się z uczuciem. Naturalnie, twoje ciało przechodzi w tryb awaryjny i włączyć reakcji walki i ucieczki, który dostaje pompowania adrenaliny, zwiększa częstość akcji serca i ciśnienie krwi, a rozprasza zdolność koncentracji.

Jeśli wywołanie reakcji walki i ucieczki codziennie do rutynowych spraw-wszystko z "Mam zamiar się spóźnić," do "Hej, wzięła mnie za parking!"-System nerwowy będzie chronicznie chodzie, które mogą zaszkodzić Twoje zdrowie w perspektywie długoterminowej.

Aby wyłączyć z trybu ciągłego kryzysowego, jeden z najbardziej skutecznych rzeczy, które możesz zrobić, jest zdystansowanie się, stwierdzając, jak się czujesz jako obserwowanej rzeczywistości.

"Na przykład, zamiast mówić do siebie:" Jestem podkreślił, "powiedzieć" Mam stresującą myśl "lub" Czuję podkreślić, bo nie zostawił tyle czasu, ile bym chciał, aby zrobić to zadanie, "" Lasater mówi.

Skutecznym narzędziem

Że niewielka zmiana perspektywy jest jednym z najbardziej Joga transformacyjnych narzędzi pomaga kontrolować swoją reakcję na okoliczność więc jesteś mniej przytłacza.

Możesz użyć jogi przez cały dzień wyłączyć reakcję walki lub lotu. Oto dwa małe ruchy jogi, które mogą dać swoje nastawienie makeover:

  • Pogodzić się z chwili obecnej. Gdy zaczniesz zauważać, jak się czujesz i zacząć cenzurować swój własny talk, to typowe dostać ochotę spróbować poczuć się inaczej. Na przykład, jeśli czujesz się niecierpliwy, możesz zacząć mówić do siebie: "Czuję się niecierpliwi już teraz. Naprawdę nie powinien czuć ten niecierpliwy. To nie jest nic wielkiego. Co jest ze mną nie tak? "" Ale, akceptując to, co czujesz, że jesteś w stanie pogodzić się z chwili obecnej, "Lasater mówi. "Paradoks polega na tym, że, jak zaakceptować swoją niecierpliwość, znudzenie, złość, lub cokolwiek, uczucie rozwieje."

  • . Grać żyje mentalnie naładować, wziąć 10 - do 20-minutowego limitu czasu, w godzinach popołudniowych. Zamknij drzwi, leżeć płasko na macie lub podłodze i położyć nogi na krześle. Jeśli nosisz okulary, zdejmij je, zamknąć oczy i po prostu zrelaksować. To wariacja na temat ułożenia zwłok promuje krążenie w nogach i ma pozytywny wpływ na trawienie, eliminacji, ciśnienie krwi i badań biochemicznych krwi.

"Jest cichy i jest idealnym antidotum na stresów i napięć swojego życia," Lasater mówi. "Zanim to się skończy, będziesz czuć się wypoczęta i odmłodzona."