Cambler

Jak kobiety mogą uniknąć przyrostu wagi wieku średniego

Większość kobiet między 35 a 55 rokiem życia trudno uniknąć tycia, zwłaszcza cali, które mają tendencję do rozliczenia wokół ich obwód talii.

W rzeczywistości, średnio, kobiety zyskują około funta rocznie w latach prowadzących do menopauzy i później. Ale przyrost wagi średniej życia nie musi być nieuniknione.

Przyrost masy ciała w czasie średnim wieku jest spowodowany kombinacją czynników:

  • Ciąża. Przyrost masy ciała w czasie ciąży jest normalne i konieczne dla zdrowego dziecka, ale większość kobiet nie stracić wszystkie dodatkowy ciężar po porodzie.

  • Brak aktywności fizycznej. Obowiązków zawodowych i rodzinnych sprawiają, że trudno jest znaleźć czas i energię na regularne ćwiczenia.

  • Hormonalne. Poziom estrogenów spada z podejściem menopauzy. W odpowiedzi na kobiece ciało zamienia się w średnich zakładów produkcyjnych, w tym tkanki tłuszczowej, zwiększyć estrogenów.

  • Utrata masy mięśni z powodu wieku. Ponieważ mięśnie spala więcej kalorii niż tłuszcz, mniej mięśnie masz, tym mniej kalorii będziesz palić.

  • Wolniejszy metabolizm. Jak wiek, twój metabolizm - liczba kalorii potrzebnych do utrzymania podstawowych funkcji organizmu - spowalnia o około 2 procent rocznie.

Dokonać pewnych zmian

Czy już zyskał kilka dodatkowych kilogramów i nie osiągnęły jeszcze okołomenopauzalnym następujące strategie mogą pomóc w utrzymaniu prawidłowej wagi ciała w wieku średnim i poza nią.

  • Regularnie ćwiczyć. Ćwiczenia aerobowe zwiększa swój metabolizm i oparzenia tłuszczu. Trening siłowy zwiększa masę mięśniową i zwiększa metabolizm, więc spalić więcej kalorii, gdy nie prowadzi. (Trening siłowy jest również istotne dla kobiet w wieku powyżej 40, ponieważ więcej mięśni masz, lepiej jest to, aby zapobiec urazom od codziennych zadań i spada. Stretching ćwiczenia, takie jak zwiększenie elastyczności i joga pomaga uniknąć obrażeń stawów.)

  • Przestrzegać zdrowej diety. Skupić się na owoce, warzywa, beztłuszczowe produkty mleczne, produkty pełnoziarniste i chudego białka. Większość kobiet trzeba nawet o 25 procent mniej kalorii w ich 50s w porównaniu do ich 20s. Ograniczania wydatków na słodycze, tłuszczu i alkoholu, i dodając regularne ćwiczenia, mogą zwykle cięcia kalorii, które są do pakowania na funty.

  • Cofać porcje jedzenia. Jeśli chodzi o jedzenie, nawet za dużo zdrowej żywności może prowadzić do nadwagi.

  • Zjeść śniadanie. Pomijanie śniadania, lub każdy posiłek, w celu ograniczenia kalorii panewce, ponieważ spowalnia swój metabolizm i sprawia, że ​​jest bardziej prawdopodobne, będziesz przejadania się później w ciągu dnia.

Utrzymywanie zdrowej wagi przed i po menopauzie wymaga wysiłku, ale można to zrobić. Zmotywowani kobiety, którzy przebywają celowych są ci, którzy odnoszą sukces.