Cambler

Słyszałeś? jak zatrzymać biurowych plotek

Jeśli byłeś ofiarą biurowych plotek, wiesz, może to być zarówno okrutny i niszczycielski. Takie złośliwe plotki rujnuje życie i kariery wielu osób.

Plotki to rodzaj słownej terroryzmem. "Aby zniszczyć czyjeś dobre imię jest popełnić rodzaj morderstwa," mówi Rabin Joseph Telushkin, autor kilku książek, w tym słów, które ranią, słowa, które goją.

Co to jest plotka?

Plotka jest nic negatywnego powiedzieć o kimś, dla kogoś innego - czy informacje są prawdziwe, czy fałszywe. Niektórzy jednak uważają, że to OK, aby mówić o innych, jeśli to, co mówią, jest prawdą. Chociaż jest to legalne szerzyć prawdziwe informacje o kimś, to jest plotka i nieetyczne.

Plotka rujnuje życie

Oczywiście, plotki powoduje uszkodzenie, ponieważ może zniszczyć reputację człowieka. Rozprzestrzeniania się plotki na temat osobistego życia kogoś innego może doprowadzić do rozpadu małżeństwa i rodziny. Mówić negatywnie o czyimś wykonywania pracy może być katastrofalne dla kariery pracownika.

Dlaczego ludzie plotki

Rozprzestrzeniania tajnych informacji, a zwłaszcza coś negatywnego, sprawia, że ​​ludzie czują się ważne. Dodaje również trochę intrygi do tej samej starej nudnej pracy.

"Dla większości z nas, wymiany ocen krytycznych o innych jest o wiele bardziej interesujące i przyjemne niż wymiana dobrych wiadomości", wyjaśnia rabin Telushkin.

Innym rodzajem plotek - dyskusje z sędzią

Tego typu plotek dzieje się cały czas w pracy. Jeden pracownik jest zły na innego pracownika, tak niezadowolonych osób narzeka na rzecz osoby trzeciej, aby dać upust swoje uczucia.

Tego typu firm biuro trójkąta odszkodowanie z następujących powodów:

Nic nie zostanie rozwiązany pomiędzy dwoma wściekłych pracowników. Trzecia osoba staje się zaangażowany i musi podjąć boki. Wkrótce całe biuro wplątuje się w nurt szkodliwej plotki, ze każdy wybiera strony. Powstały napięcie obniża morale i wpływa biuro wydajność pracowników.

Co można zrobić biurowych plotek

Jeśli celem plotek, lub jeśli biuro plotek jest ogólny problem, zapytaj swojego przełożonego, aby stworzyć politykę biurową na nim. Kierownictwo powinno ogłosić politykę na spotkaniu pracowników lub w pisemnym dyrektywy wszyscy pracownicy muszą podpisać. Są to kwestie, należy sformułować zasady:

  • Plotki o czyjeś życie osobiste lub pracy życia jest nie do przyjęcia.

  • Jeżeli dwóch pracowników nie można rozwiązać problemu między sobą, każdy z nich powinien spisać problem i możliwe rozwiązania i przedstawia go swoim przełożonym. Administrator może następnie spotkać się z dwóch pracowników i pomoc w rozwiązaniu problemu.

  • Pracownik zdenerwowany z opiekunem powinni rozmawiać bezpośrednio z opiekunem, a nie kogoś innego.

  • Pracownicy, którzy naruszają zasady poniosą konsekwencje, które powinny być wyraźnie odnotowane.

Co zrobić, jeśli zrobiłeś to

Zauważ, jak często nieświadomie dryfuje w kierunku rozmowy omówienie innych ludzi. Następnie zauważył, jak często jesteś chętny odbiorca plotek. Jeśli słuchasz plotek, że jesteś winny, jak również. Słuchacz musi zakończyć połączenie plotek.

"Jeśli publicznie powiedział coś okrutnego i żałować, niezwłocznie wezwać ofiarę swoimi uwagami i przeprosić," radzi rabin Telushkin. "Plotka rozprzestrzenia się lotem błyskawicy, i nie masz kontroli nad którą stronę kieruje i jak wiele szkody pozostawia na swojej drodze."