Cambler

Zaprzestanie palenia

Fakty zaprzestania palenia

Zaprzestanie palenia tytoniu jest używany do określenia kombinacji medycyny i AIDS, zmiany przyzwyczajeń i emocjonalnego wsparcia, które pomagają palaczom rzucić palenie. Dowiedz się więcej ›

Porady dla udanego rzucenia palenia dzień

Zrobiłeś swoją pracę domową, wykonany plan, rzucił wszystkie swoje papierosy, a teraz wielki dzień jest tutaj: Dzień Jeden z planu rzucenia palenia. Jeśli można zrobić to za pomocą tego pierwszego dnia i pierwszego tygodnia, gdy objawy odstawienia nikotyny są najgorsze, będziesz na najlepszej drodze do sukcesu.

Wskazówki na sukces ›

Palenie: Prawda i konsekwencje

Myśląc o rezygnację papierosy? Jeśli już wcześniej bez powodzenia próbował, może czuć pewien, czy można zamknąć na dobre. Można również zastanawiać się, jak przygotować się do tak dużej zmiany. Zacznij od nauki wszystko, o zagrożeniach dla zdrowia wynikających z palenia tytoniu. Następnie zastanowić się, jak kopanie zwyczaj ma wpływu na zdrowie i życie. Wreszcie, uzbrój się w najnowszych technik, które pomagają rzucić palenie. Obecnie jest więcej palaczy pomoce, które pomogą się byłych palaczy, niż kiedykolwiek wcześniej.

Kiedy palisz, toksyny są przenoszone przez krew do wszystkich narządów w organizmie. W tym samym czasie, tlenku węgla w dymie papierosowym utrzymuje czerwonych krwinek prowadzenia więcej tlenu niż zwykle. W rezultacie, komórki w całym organizmie są pozbawione tlenu, które są potrzebne do prawidłowego działania, Europejskiego Stowarzyszenia Płuc (ALA), mówi.

Dowiedz się więcej na temat rzucania palenia ›

Zaprzestanie palenia: ugaszenie pożaru

W idealnym, nie uzależnia świecie, pomysł, że każdego roku, sprawozdania finansowe palenia za prawie jeden na pięć zgonów w Europie pozwoliłoby palaczy chce rzucić palenie. Lub wiadomo, że palenie powoduje wszystko, od raka i choroby serca do problemów reprodukcyjnych i problemy z oddychaniem byłoby na tyle, aby ktoś powstrzymuje się od zawsze zapala się ponownie. Faktem jest, że palenie tytoniu jest najczęstszą przyczyną zgonów można zapobiec. Nawet więc, rzucenie nie jest łatwe.

To naprawdę sprowadza się do nikotyny. Nikotyna jest bardzo wciągająca i znaleźć we wszystkich wyrobów tytoniowych. To nic dziwnego, że tak wielu byłych palaczy papierosów powiedzieć rezygnacji był jednym z najtrudniejszych rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłem. Palenie może czujesz się spokojny i zadowolony, ale to, gdzie rozpoczyna cykl. Więcej palisz, tym więcej nikotyny trzeba czuć w ten sposób. Staje się normalną częścią codziennej rutyny.

Dowiedzieć się więcej o ugaszenie pożaru ›

Nigdy nie jest za późno, aby rzucić palenie

Kiedy już zdiagnozowano raka - szczególnie raka płuc - może być trudno myśleć i mówić o rzuceniu palenia. Dlaczego? Bo palić chociaż wszyscy wiedzą, że palenie jest szkodliwe dla zdrowia. I każdy wie, że może to powodować raka. Plus, wiemy też, że trudno jest rzucić palenie.

Z biegiem lat, być może próbowałeś rzucić. A może chciał, lub planowanych na ten temat, ale nigdy nie zrobił. Teraz, że masz do czynienia z nowotworem, może być przytłoczony poczuciem winy, lub koncentruje się na leczeniu. Nie może nawet myśleć o rzuceniu palenia. Lub może być myślenie, "mam raka;. Nie ma sensu teraz"

Dowiedz się więcej o rzuceniu ›

Pomoc dla nałogu palenia

Jeśli jesteś palaczem, rzucenie palenia jest najważniejszym krokiem można podjąć, aby zwiększyć długość i poprawić jakość swojego życia, zgodnie z US Surgeon General.

Rzucenie palenia nie jest łatwe, ale można to zrobić. Dla większości ludzi, najlepszym sposobem, aby zakończyć pewne połączenie medycyny, metodą zmiany osobistych nawyków i wsparcie emocjonalne.

Oto przegląd pomocy rzucić palenia, z Europejskiego Cancer Society (ACS).

Te plastry zapewniają odmierzoną dawkę nikotyny przez skórę. Ponieważ dawki nikotyny są obniżane poprzez przełączenie łatek ponad trakcie tygodni użytkownik tytoniu jest odstawiane od piersi od nikotyny.

Dowiedz się więcej na temat palenia papierosów ›

Utrzymanie wagi po rzuceniu palenia pan

Trzeba teraz kolejny pretekst, jeśli nie rzucić palenie, ponieważ martwisz może przybrać na wadze.

Mimo, że ludzie na ogół przytyć po zaprzestaniu palenia, możesz zmniejszyć swoje szanse na dodanie dodatkowych kilogramów poprzez podjęcie kroków w celu zapobiegania jej. Zdając sobie sprawę z sytuacji, w których może być skłonny do przejadania się i opracowanie strategii radzenia sobie z tych przypadków jest najlepszym.

Poniższe sugestie mogą pomóc utrzymać wagę po rzuceniu palenia.

Na spacer, jazda na rowerze, taniec lub jakiegokolwiek innego oddychanie cieszyć, jest ważnym elementem programu kontroli wagi. Spróbuj skorzystać co najmniej 30 do 60 minut przez większość dni tygodnia.

Dowiedz się więcej na temat rzucania palenia ›

Jak rzucić palenie, ponownie

Jeśli jesteś jak większość palaczy, którzy próbowali rzucić, może próbowali bezskutecznie kilka razy. Ale możesz spróbować jeszcze raz i odnieść sukces.

Mniej niż jedna czwarta tych, którzy próbują rzucić w stanie zrobić to na ponad trzy miesiące przed wznowieniem palenia, według Europejskiego Stowarzyszenia Zdrowia Publicznego. Kobiety zwykle trudniej rzucić niż do mężczyzn, choć kobiety mają większe ryzyko chorób związanych z paleniem.

Poniższe wskazówki mogą pomóc w rzuceniu nałogu, ponownie, na dobre.

Jeśli nawrotu, pierwszą rzeczą jaką należy zrobić, to nie poddawaj się. Zamiast podsumowania sytuacji. Kiedy zaczął się nawrót choroby, a co go spowodowało?

Dowiedz się, jak rzucić palenie ›

Zaprzestanie palenia