Cambler

Rozsądne korzystanie z pomocy snu

Od czasu do czasu, prawie każdy ma zły nocy, kiedy sen jest nieuchwytny. Krótkoterminowe bezsenność trwa tylko kilka dni i zwykle nie jest powodem do niepokoju. Jednakże, jeśli nie możesz spać przez większość nocy przez 2 do 3 tygodni, należy skonsultować się z lekarzem. Bezsenność, że trwa to długo zazwyczaj trwa aż przyczyna jest traktowany. Na krótkoterminowe problemy z zaśnięciem lub utrzymaniem ciągłości snu, biorących over-the-counter (OTC) pomoc sen może być bezpieczny i skuteczny sposób na dobry sen w nocy.

Dobry sen dla większości dorosłych jest około ośmiu długie godziny, choć niektóre osoby mogą potrzebować zaledwie do czterech godzin lub aż 10. Skąd wiesz, ile snu potrzebujesz? Pomyśl, jak się czujesz w godzinach porannych. Jeśli czujesz się wypoczęty po przebudzeniu, masz już wystarczająco dużo snu.

Co jest w tabletki nasenne?

Większość snu pomocy OTC zawierają leki przeciwhistaminowe. Niektóre typowe leki przeciwhistaminowe Znaleziono OTC snu pomocy są benadryl (difenhydraminę) i doksylaminę. Głównym zastosowaniem leków przeciwhistaminowych jest blokują działanie histaminy na nosowych zmniejszające przekrwienie nosa, kichanie i kaszel. Efektem ubocznym leków przeciwhistaminowych jest indukcja senność więc są czasami stosowane w leczeniu bezsenności. Mogą one dać ludziom podpity uczucie rano. Leki przeciwhistaminowe należy również unikać u osób z chorobami serca i ludzi starszych. Starsi ludzie mogą się mylić z leków przeciwhistaminowych i starszych mężczyzn może rozwijać problemy oddawania moczu.

Recepty nasenne są różne, ich działania w obszarach mózgu, aby pomóc promować snu. Od roku 1970, najczęściej przepisywanym są benzodiazepiny, takie jak Valium. Działają one na poziomie molekularnym z substancją chemiczną mózgu zwanej GABA. GABA otwiera kanałów chlorkowych, wyciszenie aktywności mózgu i pozwala spać. Benzodiazepiny współpracować z GABA zwiększenia snu. Niektóre benzodiazepiny stosowane jako snu pomocy są Halcion (triazolam), Prosom (estazolam) i Restoril (temazepam).

Nowsze leki snu są związane z benzodiazepin, ale blokować te same receptory i dlatego mimiczne benzodiazepiny. Ambien (zolpidem), Sonata (zaleplon) i Lunesta (eszopiklon) są nowsze, niebenzodiazepinowe leki stosowane w leczeniu bezsenności. Leki te mają mniej skutków ubocznych i są przepisywane częściej niż benzodiazepiny. Inne leki na receptę są w "rurociągu" do zatwierdzenia w leczeniu bezsenności.

W 2005 r., US Food and Drug Administration (FDA) zatwierdziła Rozerem (ramelteon) w leczeniu bezsenności charakteryzującej się trudności z zasypianiem. Działa jako selektywnego agonisty receptorów melatoniny w dwóch

Jeśli pacjent przyjmuje receptę lub OTC pomocy snu, nigdy nie brać więcej niż zalecana dawka, nie pić alkoholu podczas przyjmowania ich, a nie łączyć różne rodzaje. Kobiety w ciąży powinny unikać w ogóle tabletek nasennych.

Dwa suplementy - korzeń kozłka i melatoniny - zostały niedawno reklamowany jako "naturalne" snu pomocy, ale niewiele badań przeprowadzono w celu określenia ich skuteczności, jak one działają ani efektów ubocznych. Melatonina, który jest powszechnie stosowany dodatek, jest wydzielanym przez szyszynkę mózgu w odpowiedzi na ciemności, w wyniku obniżonej temperaturze ciała i senność. Wstępne raporty wskazują, suplement najlepiej stosować do regulacji wewnętrznego zegara organizmu podczas dostosowywania do jet lag około godzinę lub do pracy w systemie zmianowym.

Radzenia sobie z bezsennością

Peter Hauri, Ph.D., ekspert sen i autor "No More Sleepless Nights", mówi o 10 procent populacji USA ma poważne problemy z bezsennością, że chronicznie mają wpływ na ich codzienne funkcjonowanie. Jak pracuje się z jego pacjentów może również pomóc tym, od czasu do czasu problemy ze snem. "Insomniacs zazwyczaj w łóżku zbyt długo w płytkim śnie, kiedy są pół na jawie," mówi. "To nie jest spokojny i regenerujący.

"To paradoks," Dr Hauri dodaje. "Większość dobrych miejsc sypialnych nie leżeć w łóżku wystarczająco długo, ale większość bezsenność w łóżku zbyt długo."

Zegar jest inny problem. "Zegar w sypialni jest trujący, jeśli nie można spać," mówi. "Po prostu zachować patrząc na niego. Ustaw alarm, a potem ukryć."

Dr Hauri sugeruje również, że jeśli masz problemy ze snem, spróbuj ciepłą kąpiel lub szklanka ciepłego mleka przed snem. Nie może być podstawowy problem medyczny lub psychologiczny, który należy rozwiązać. Może masz zbyt dużo kofeiny, nie otrzymuje wystarczającej ilości ćwiczeń czy nie zrelaksować się przed pójściem do łóżka. "Niektórzy ludzie tak bardzo martwić o zasypianiu, że to sprawia, że ​​jeszcze trudniej," mówi.

Biorąc tabletki nasenne właściwe jest stosowany zgodnie z zaleceniami podczas tych rzadkich przypadkach, gdy śpi, jest trudne. Przykłady są dostosowanie do jet lag, zmiany w swoim systemie zmianowym-obrotu; osobisty kryzys, takie jak utrata bliskiej osoby, lub stres związany z konkretnym wydarzeniem, takich jak daje prezentacji.

Istnieją dwie główne wady przy snu pomocy przewlekle:

  • Pigułki zaczynają tracić swoją skuteczność.

  • Kiedy człowiek przestaje brać pigułkę, staje się jeszcze trudniejsze do snu.

Pamiętaj, że możesz nawet mieć nierealistyczne założenia i oczekiwania o ile snu potrzebujesz. "Nie trzeba wiele więcej niż 7 1/2 godziny snu w nocy," Dr Hauri mówi.