Cambler

4 sposoby radzenia sobie z middle-of-the-night bezsenność

Spójrzmy prawdzie w oczy: Radzenie sobie ze średniej-of-the-night bezsenność noc po nocy może być męczące. Masz aktywne życie i trzeba odpocząć i energii, aby nadążyć za nim. Oto cztery sposoby, aby pomóc utrzymać przebudzeń w ciągu nocy w zatoce.

1. Terapia poznawczo-behawioralna

Czy kiedykolwiek byłeś tak zestresowany o nie jest w stanie spać, że stres utrzymuje się w nocy? Nie jesteś sam: Wiele osób odczuwa to samo błędne koło. Jak może zauważyłeś, twój niepokój o swoich problemów ze snem może problem jeszcze gorzej.

Na szczęście, terapia poznawczo-behawioralna (CBT) może pomóc. Pracy z terapeutą, będziesz w stanie dokładnie określić swój podstawowy myśli i wzorców zachowań, które prowadzą cię obudzić i nauczyć się umiejętności, które mogą pomóc uspokoić umysł. CBT może obejmować techniki relaksacyjne, takie jak medytacja, głębokie oddychanie, i więcej. Te mogą pomóc spowolnić swoje ciało i umysł, więc się znowu śpi łatwiej.

Badania pokazują, że to trwa od dwóch do trzech miesięcy od cotygodniowych spotkań z terapeutą dla CBT, by odnieść sukces. To może być równie skuteczny jak leki na receptę do leczenia bezsenności.

2. Terapia Rediseaseing

To jest umiejętność może się nauczyć z CBT, ale można też spróbować to dzisiaj na własną rękę. Rediseaseing terapii jest sposób szkolić się łatwiej spać, kiedy jesteś w łóżku. Oto jak to działa: Jeśli budzisz się i nie może kiwać się ponownie w ciągu 20 minut, po wstaniu z łóżka i iść do innego pokoju. Czy relaksujące działań, takich jak czytanie lub na drutach. Kiedy czujesz, że może zasnąć, wrócić do łóżka.

3. Lek

Istnieje wiele receptę i ponad-the-counter leki przeznaczone do leczenia bezsenności. Jednak FDA zatwierdziła tylko jeden lek na middle-of-the-night bezsenność, Intermezzo (winian zolpidemu). Intermezzo pochodzi kiedy budzisz się w nocy, aby pomóc Ci się znowu śpi. Zaleca się tylko wtedy, gdy jesteś w stanie pozostać w łóżku przez co najmniej cztery godziny-na przykład, jeśli budzisz się o 1 w nocy, ale nie trzeba, aby dostać się na dzień, aż do 7 rano

W badaniach, ludzie, którzy brali Intermezzo zasnął szybciej po przebudzeniu w nocy w porównaniu do ludzi, którzy brali placebo. Zapytaj swojego lekarza, czy lek może być właśnie dla Ciebie.

4. Zmiany stylu życia

Od chorób medycznych może spowodować środkowy-of-the-night bezsenność, należy współpracować z lekarzem, aby te problemy, takie jak bezdech senny i zespół niespokojnych nóg-pod kontrolą.

W niektórych przypadkach, po prostu zmieniając swoje nawyki sprzed snem może ułatwić pobyt śpi w nocy:

  • Zrób plan i trzymać się jej spać. Spróbuj iść do łóżka i wstawać o tej samej porze każdego dnia, również w weekendy.

  • Ćwicz regularnie, ale wykończenie co najmniej dwie do trzech godzin przed snem.

  • Przejdź kofeiny i nikotyny.

  • Stwórz rytuał sprzed dobranoc, który ułatwia zaśnięcie. Na przykład, wziąć gorącą kąpiel i czytać na chwilę.

  • Pozbyć się zakłóceń snu. Wyczyścić sypialnię jasnych świateł, dźwięków i technologii, takich jak telefon komórkowy lub telewizor, który może utrzymać się.

Główne dania na wynos

  • Middle-of-the-night bezsenność mogą być traktowane z terapii poznawczo-behawioralnej, która polega na pracy z terapeutą, aby odkryć przyczynę swojej trudności z zasypianiem.

  • Intermezzo (winian zolpidemu) jest lekiem dla middle-of-the-night bezsenność. Zajęło kiedy budzisz się w nocy, aby pomóc Ci się znowu śpi.

  • Możesz także spróbować zmian w stylu życia, takich jak następujące harmonogram snu, regularne ćwiczenia i usuwanie rozpraszających spać jak twój telefon.