Cambler

Zaburzenia snu

Fakty, zaburzenia snu

Zaburzenia snu wpływają na zdolność osoby, aby uzyskać spokojny sen jest. Przykłady obejmują bezsenność, zespół niespokojnych nóg, chrapanie i bezdech senny. Dowiedz się więcej ›

Fakty bezdechu sennego

Bezdech senny jest zaburzeniem common-ale potencjalnie poważne, w którym oddech zatrzymuje oddech staje się płytkie lub podczas snu. Wczesne rozpoznanie i leczenie to ważne, ponieważ bezdech podczas snu może być związana z innymi chorobami, takimi jak nieregularne bicie serca, nadciśnienia, zawału serca i udaru.

Fakty bezdech senny ›

Bezsenność: 10 wskazówek, które pomogą Ci spać

W poszukiwaniu kilku dobrych Zzzs? Osoby z bezsennością, bardzo często zaburzenia snu, często trudno spaść lub pozostać uśpiony. Może to spowodować duże kłopoty kolejnego dnia, funkcję, energię i nastrój pogorszenia. Więc co można zrobić, aby uzyskać dobry sen w? Oto 10 wskazówek.

Uzyskać więcej wskazówek, które pomogą Ci spać ›

Przegląd problemów ze snem

Sen to nie tylko odpoczynek lub przerwę od ruchliwych procedur - jest niezbędna dla zdrowia fizycznego i emocjonalnego. Odpowiedni sen może również odgrywać rolę w pomaganiu organizmowi odzyskać od choroby i kontuzji. Niedostateczne snu przez okres czasu jest związany z otyłością, cukrzycą, chorobami serca i depresji.

Dowiedz się więcej o problemy ze snem ›

Rozwiązania dla bezsennej nocy

Dobry sen jest bardziej niż reszta piękna. To jest tak niezbędne do dobrego zdrowia fizycznego i psychicznego, jak zdrowej diety, ćwiczeń i utrzymania masy ciała. Nie wystarczająco dużo głęboki sen regularnie może zwiększyć ryzyko wypadków samochodowych, problemy z pamięcią i zwiększenie masy ciała, mówi, Narodowy Instytut Zaburzeń Neurologicznych i udaru mózgu.

Dowiedz się więcej na temat rozwiązań dla bezsennej nocy ›

Okresy, ciąża, menopauza i spać

Naukowcy nie są pewni, dlaczego kobiety wydają się mieć więcej problemów ze snem niż mężczyźni, ale zauważyłem, że kobiety mają największe trudności, gdy poziom hormonów wahać.

Dowiedz się więcej o tym, co wpływa na zdolność do spania ›