Cambler

Zrozumienie kompulsywne objadanie się

Osoby, które chronicznie przejadać może cierpieć na zaburzenia jedzenia wspólnego znany jako kompulsywne objadanie się, znany również jako obżarstwa.

Ten zaburzenia jedzenia charakteryzuje spożywanie dużych ilości pożywienia, przez spożywanie szybko (często do punktu dyskomfortu), a po jedzeniu nie głodne. Podczas gdy wiele osób odczuwa binge żywności okresowo, że kompulsywne średnie overeater binging dwa razy w tygodniu przez co najmniej sześć miesięcy.

Stopniowy rozruch

Kompulsywne objadanie się może zacząć stopniowo. Na przykład, dziecko może zwrócić się do jedzenia, gdy zdenerwowany. Z biegiem czasu, dziecko uczy się zmartwić jedzenie łagodzi uczucia.

Zaburzenia mogą pojawić się, gdy inni się negatywne komentarze na temat powtarzających masy człowieka. Może rozwijać się po traumatycznym wydarzeniu w dzieciństwie, lub po restrykcyjnej diety. Dom środowiska danej osoby może również odgrywać rolę. Na przykład, jeżeli rodzice danej osoby zostały overcontrolling lub nie występuje, że człowiek może nie mieli dobrych wzorców do jedzenia.

Kompulsji zwykle śledzić obsesje, które zmniejszają niepokój. Dlatego, obsesyjne myśli o niskiej własnej wartości, nadwaga lub diety, może wywołać przymus jedzenia.

Więcej osoby ciężar zyski, tym trudniej osoba próbuje diety. Diety zazwyczaj co prowadzi do następnego napadowego.

Objawy przedmiotowe i podmiotowe

Ludzie, którzy jedzą kompulsywnie często zrobić prywatnie. Zwykle niechętnie mówią o swoich problemach żywieniowych.

Jeśli Ty lub ktoś kogo znasz ma kilka z tych objawów i zachowań obżarstwa, porozmawiać z lekarzem:

  • Jedzenie trochę się publicznie i prywatnie dużo

  • Uczucia o sobie na podstawie masy

  • Depresja po przejadanie

  • Czuje się dręczony przez nawyki żywieniowe

  • Dzieje się wiele diet i

  • Niepohamowany apetyt

Zapobieganie

Kompulsywne objadanie się nie zawsze można uniknąć, zwłaszcza gdy choroba ma korzenie w dzieciństwie. Jednak te sugestie mogą pomóc:

  • Unikaj restrykcyjnych diet. Mogą łatwo prowadzić do poczucia deprywacji, w ​​wyniku których obżarstwa.

  • Sprawdź swój obraz ciała. Porozmawiaj z dietetykiem i psychologiem, jeśli masz ciała negatywny wizerunek.

  • Wiedzieć, kiedy jeść komfort. Jeśli czujesz się przygnębiony, zły, lub lęk, porozmawiaj z lekarzem.

Poprawa

Jeśli twoje dziecko lub nastolatek wydaje się jeść ze względów emocjonalnych lub jeść jako sposób radzenia sobie z problemami, porozmawiać z dziecka służby zdrowia. Ważne jest, aby pomóc przerwać cykl, zanim stanie się pełnowymiarową zaburzenia odżywiania.

Wiele metod, aby pomóc ludziom z tym zaburzeniem obejmują: terapię poznawczo-behawioralną i odżywczą i psychoterapii. Leki mogą być wskazane, ale będzie wymagać ścisłego nadzoru, w szczególności dla dzieci i młodzieży. Zdrowych wyborów życiowych i umiejętności są cele w przezwyciężaniu kompulsywne objadanie się.