Cambler

Ćwiczenia przed stawu kolanowego: pomoc z chodzika lub kuli użytku

Ćwiczeń przed twoimi stawu kolanowego może przyspieszyć powrót do zdrowia. Te ćwiczenia budowania wytrzymałości górną część ciała. To może pomóc, kiedy używasz chodzika lub kul do poruszania się po zabiegu. Twój fizjoterapeuta (PT) lub lekarz może zalecić stosowanie wagi na bardziej efektywne ćwiczenia. Postępuj zgodnie z instrukcjami swojego lekarza za.

Zaprzestania wszelkich ćwiczeń, które powoduje ostry ból kolana lub większą, zawroty głowy, duszność lub ból w klatce piersiowej.

Loki biceps

  • Siedź prosto. Trzymaj łokcie blisko ciała i nadgarstka prosto.

  • Zegnij rękę, przesuwając rękę do barku, a następnie niższe powoli.

  • Czy zestaw z każdym ramieniu.

Loki triceps

  • Siedzieć, pochylony do przodu od pasa.

  • Zegnij łokcie, tak aby przedramię równolegle do podłogi. Następnie wyprostuj łokieć jak wyciągniesz ramię za siebie.

  • Czy zestaw z każdym ramieniu.

Siedzą pompek

  • Usiądź w fotelu z podłokietnikami stabilnej.

  • Z dłońmi płasko na podłokietnikach, naciśnij podnieść pośladki z krzesła. Przytrzymaj przez 3-5 sekundy.

  • Zegnij łokcie powoli łatwość z powrotem w dół.