Cambler

Rehabilitacji ACL: powrót do aktywnego trybu życia

Gdy jesteś na to gotowy, Twój lekarz pomoże Ci złagodzić powrotem do aktywnego życia. Możesz wykonać pewne ćwiczenia, które pomogą Ci rozwinąć agility (łatwość i szybkość poruszania się). Być może trzeba będzie użyć stawu kolanowego podczas niektórych czynności.

Zapytaj swojego lekarza, jeśli jesteś gotowy, aby zrobić te ćwiczenia. Jeśli nie zbyt wiele zbyt szybko, można tworzyć nowe problemy z kolanem, a nawet reinjure kolano.

Zwiększanie Agility

Szkolenia zwinność pomaga przygotować kolano do przystanków i rozruchów, skoki, lądowania i zmieniających się kierunkach. Należy pamiętać, noga musi być wystarczająco silne, aby poradzić sobie z tym przed rozpoczęciem szkolenia. Zapytaj swojego lekarza, jak długo wykonywać. I pamiętaj, aby zrobić wiele ćwiczeń. To wzmacnia wszystkie mięśnie w obrębie kolana.

  • Bezdroża kroków, chmielu i tasuje przygotować się do powrotu do sportu jak narciarstwo i tenis.

  • Krótkie sprinty do przodu i do tyłu pomaga Ci gotowe do działań stop-and-go, takich jak piłka nożna, koszykówka, a nawet gonić malucha.

  • Inne ćwiczenia pomagają trenować do konkretnych działań, takich jak prowadzenie. Porozmawiaj z służby zdrowia.

Wracając do ulubionych zajęć

Utrzymując kolano silny i stabilny jest ustawiczne zaangażowanie. Może trwać do roku stałą pracę, aby odzyskać pełne wykorzystanie kolana. Ale jak czujesz się lepiej, można zacząć z powrotem do wielu swoich ulubionych zajęć. Tylko pamiętaj, aby wziąć to łatwe na początku. Być może trzeba nosić szynę na nogi dla niektórych sportów. Aby uzyskać najlepsze wyniki, trzymać się z codziennych treningów na tak długo, jak pozostanie aktywny. I nadal robić trening siłowy do 3 razy w tygodniu.